Α.Χ.Χαντζής

Posted: Σεπτεμβρίου 9, 2007 in Χωρίς κατηγορία

Αποφάσισα να εκθέσω εδώ την ποιητική μου συλλογή ΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ. Θέλω πριν πεθάνω

Αποφάσισα να εκθέσω εδώ την ποιητική μου συλλογή ΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ. Θέλω πριν πεθάνω να αφήσω αυτό το μεγαλόπνοο σχέδιο στα ηλεκτρονικά χέρια του κ. Καλείδο Σκόπιου ή καλύτερα κ. Καλείδο FYROM.

Μόλις χθες μου ανακοίνωσε ο προσωπικός καραφλός γιατρός μου ότι πάσχω από σχιζοφρένεια (θα εκδώσω ανακοινωθέν σύντομα) και επειδή φοβάμαι πως αυτή η σχιζοφρένεια θα βάλει φρένο στη ζωή μου, θέλω να σας παρουσιάσω την συλλογή μου τώρα που προλαβαίνω.

ΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ

του Αλέξανδρου Χάμελιν Χαντζή

 

Μ.

Πιπερκουρόνιο με κέρασες

άτιμη στη γιορτή μου

και τώρα θες και να μου φας

τη βασική αορτή μου.

 

Στο λέω με ξεζούμισες

μου ‘πιες το DNA

μάλλον θα είσαι ηλίθια

μάλλον αυτό θα φταίει.

 

ΠΕΡΙ ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗΣ ΝΕΑΡΑΣ ΚΟΡΑΣΙΔΑΣ

Να ‘ταν η αγάπη κόκιγας

αμέσως να την πιάσω

είν’ όμως ένα κύτταρο

και άντε βρες το, τώρα…

 

Δώδεκα μήνες το ‘ψαξα

όλο σε νεύρα πέφτω

και τώρα κάπου χάθηκα

και όχι στην καρδιά σου

 

Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Αν το γάγγλιο

λεγότανε γαγγλίο,

ίσως να ‘μασταν μαζί

εγώ κι εσύ στην Ίο.

 

Ο κόσμος θ’ άλλαζε,

τ’ αστέρια μας στον Άρη

παρέα θα κοιτάζαμε,

στα όνειρά μας κάρυ.

 

Τα μάτια σου θα έλαμπαν

χίλια μικρά φωτάκια

και για καφέ θα πίναμε

γάλα με μπισκοτάκια.

 

Τους νόμους της βαρύτητας

για σένα καταλύω,

κι όλα αυτά αν το γάγγλιο,

λεγότανε γαγγλίο.

Σχόλια
  1. Ο/Η Α. Χ. Χαντζής λέει:

    Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον φίλο null, που στηρίζει πάντα το Καλειδοσκόπιο.

  2. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΕΙΣΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΚΑΥΛΙΤΕΧΝΗΣ ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ Κ…ΛΩΣΕΣ!!!!!! Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΙΖΟΝ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΟΥ ΕΝΑ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΜΑΛΓΑΜΑ ΛΑΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΙ ΕΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ….ΕΧΕ ΓΕΙΑ ΝΕΕ ΛΕ.ΠΑ. (ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ)!

    ΒΑΓΓΕΛΑΚΗ ΒΛΕΠΩ ΚΙ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ…ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΠΡΟΠΟΑΓΑΝΔΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ??? ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΡΕ ΠΑΡ΄ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙΣ ΤΑ ΒΟΜΒΙΔΙΑ ΝΑ ΞΕΧΥΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΙΘΡΙΟ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ….

  3. Ο/Η null λέει:

    «Η Αλλαγή του κόσμου» είναι κορυφαίο ποίημα.-

  4. Ο/Η V for Vangelis λέει:

    Xαιρετίζω με τη σειρά μου την εκπληκτική αυτή καφκική-καβαφική-καζαντζακική-καλιγουλική-καραϊσκακική-καραμανλική-καυλωτική ελεγεία στον έρωτα και την επιστήμη και θέλω να δηλώσω ότι ο Αλέξανδρος Ν. Χαντχζής (όπου Ν=Ναυαγός) αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για ένα ταπεινό νέο μέλος του Καλειδοσκοπίου-σαν κι εμένα-και το οδήγησε στη σύνθεση μίας δικής του πρωτόλειας ποιητικής συλλογής που τιτλοφορείται «Τα ηλεκτρολογικά» και μπορεί να χαρακτηριστεί ως παλαμική-πλατωνική-πλεχανωφική-παπανδρεϊκή-πορωτική-οστεοπορωτική και άλλα. Η εν λόγω συλλογή 4 συνολικά ποιημάτων θα ανέβει στην ιστοσελιδα αυτή μόλις μάθω πώς κανω καινούργιο post. Ευχαριστώ το περιοδικό του Καλειδοσκοπίου που μου δίνει το βήμα και ειδικά τον Αλεξανδρο Ν. Χαντζή (όπου Ν=Νιτσεϊκός-Ναζιανζηνικός-Νουρεγιεφικός-Ντοστογιεφσκικός)

  5. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Επηρεασμένος από την έκσταση της ανάγνωσης των ποιημάτων του περιβοήτου αυτού ποιητή της ελληνικής nouvelle vague, ξέχασα να υπογράψω το προηγούμενο κείμενο μου.
    Γιώργος Ρομπόλας, «απολύομαι ψαρούκλες τα μαλλιά μου κάνω μπούκλες»

  6. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Χαιρετίζω την ποιητική συλλογή του σύντροφου επί του μοντάζ Αλέξανδρου Χάμελιν Χαντζή «Τα ιατρικά» και τονίζω ότι αν και δε το γνωρίζει ο ίδιος είναι επηρεασμένος από το grindcore συγκρότημα των Carcass. Αυτοί πρώτοι εισήγαγαν τη χρήση των ιατρικών όρων στην ποίηση και τη στιχουργία. Υπενθυμίζω το τεράστιο κομμάτι τους που σφίζειαπό ιατρικές αναφορές «Exhume to consume» (ελεύθερη μετάφραση «Ξέρασε τα να τα φας»)

Σχολιάστε

