ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Posted: Σεπτεμβρίου 24, 2007 in Χωρίς κατηγορία

Παρακαλείται ο κάτοχος της ταινίας «Ήρεμα ρε Κορίτσια» να βγει στον αέρα και να δώσει εξηγήσεις τι εννοούσε με το μπιτ που ακουγόταν στο αμάξι, γιατί έχει πέσει πολύ συζήτηση στο imdb. Μήπως ξέρετε ποιος είναι ο τίτλος του μπίτ, τον συνθέτη, καθώς και γιατί παίζει μόνο για τόσο λίγη ώρα;

Advertisements
Σχόλια
  1. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΠΡΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.

    Λοιπόν Κατερινάκι μη λες ό,τι να’ναι γιατί ξέρεις πως σύντομα θα χρησιμοποιηθεί ξανθιά σε ταινία με kinky σενάριο αρκεί να δεχτεί η πρωταγωνίστρια να παίξει σε αντίστοιχες σκηνές. Ασε τις ματαιόδοξες να πηγαίνουν σε πονηρά ραντεβού! Και πάψε να το παίζεις και στο ταμπλό του Χαντζή γιατί αυτός θα αφήσει τη δουλειά του για να κάνει οικογένεια και θα αφοσιωθεί στην ανατροφή των 4 παιδιών του…

  2. Ο/Η ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ... λέει:

    Μα επιτέλους! Ποιά είναι αυτή η άσχετη που το παίζει κριτικός κινηματογράφου και χαρακτηρίζει ως καλλιτεχνικό αριστούργημα μια ολοστρόγγυλη ΠΑΤΑΤΑ; Ας είμαστε σοβαροί! Αλλα τι να περιμένει κανείς από κοπέλες που δίνουν ύποπτα και πονηρά ραντεβού σε σκοτεινές αίθουσες με ατάλαντους και κακομοίρηδες «σκηνοθέτες» απλά και μόνο για να αρπάξουν κανένα ρολάκι και να ικανοποιήσουν την όποια ανούσια ματαιοδοξία τους; Η μέρα της κρίσης πλησιάζει…
    Υ.Γ.1.Κύριε Αγγελόπουλε τι να πω; Περιμένω να δω το κάτι διαφορετικό με ένα σενάριο λίγο πιο τολμηρό (Yes, Yes, Yes) και μια πρωταγωνίστρια λίγο πιο ξανθιά…
    Υ.Γ.2.Κύριε Χαντζή, τα σέβη μου…

  3. Ο/Η ΑΓΝΩΣΤΗ θΑΥΜΑΣΤΡΙΑ λέει:

    Κ. Αγγελόπουλε υπόσχεστε πολλά, ελπίζω και να τα εννοείτε…Είμαι fan σας και σας ακολουθώ πιστά, οπότε πολύ πιθανό να τα πούμε κάποια στιγμή!Ξέρω άλλωστε ότι είστε άνθρωπος απλός, οπότε παίζει να τα πούμε κάπου στα πίσω καθίσματα, κυρίως πλαΙνά…Όσο για τους υπόλοιπους απλά αδιαφορήστε..Δεν αξίζουν τίποτα περισσότερο από την περιφρόνησή σας (τη σκόνη σας θα τη φάνε έτσι και αλλιώς σε κάποιο Φεστιβάλ..)Εις το επανιδείν!

  4. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ. ΘΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ. ΔΕ ΦΙΛΟΔΟΞΩ ΣΕ ΚΑΡΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ. ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΕΖΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ ΑΝΑΜΕΝΑ ΑΛΑΡΜ, ΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ (ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΚΟΠΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΚΟΠΕΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ…

  5. Ο/Η ΑΓΝΩΣΤΗ θΑΥΜΑΣΤΡΙΑ λέει:

    Μα καλά,πώς είναι δυνατόν να αναγάγετε σε λάθη μικρές και ασήμαντες λεπτομέρειες, που τελικά ομολογούν και αυτές το μεγαλείο αυτού του μνημειώδους σκηνοθέτη?Φαίνεται πως η Ελλάδα είναι πολυ μικρή για να αντιληφθεί το εκτόπισμά του και να εκτιμήσει τη δουλειά του…Ένα καλλιτεχνικό αριστούργημα, που καθιερώθηκε απο τα πρώτα κιόλας πλάνα του, στο παγκόσμιο κινηματογραφικό στερέωμα δε μπορεί παρά να διδάξει και να φιμώσει αυτούς που τόσο επιτηδευμένα αμφισβητούν την αξία του…Αναρωτιέμαι πώς μπορεί κανείς να κοιμηθεί μετά από εκείνον τον πυροβολισμό που ανέτρεψε μια για πάντα τις θεωρίες οπλοχρησίας στη μεγάλη οθόνη και ανέδειξε αυτή τη μικρή μήκους- αλλά μεγάλης σημασίας-ταινία, σε αληθινή φιλοσοφική πραγματεία για τις ανθρώπινες σχέσεις και πάθη…Είναι νομίζω φανερό, πως οι κακεντρεχείς και οι ζηλόφθονοι καλά κρατούν στην Ελλάδα, για αυτό νομίζω πως ήρθε η ώρα να διώξουμε ένα ακόμη μεγάλο ταλέντο στο εξωτερικό ( αφού εδώ η πορεία του είναι προδιαγεγραμμένη), μπας και το αναγνωρίσουμε μετά θάνατον (όπως πολλά…).Κ.Αγγελόπουλε έχετε τα θερμά μου συγχαρήτηρια για το καταπληκτικό σενάριο, σκηνοθεσία, ερμηνεία και ό,τι άλλο παπακαλιατικό κάνατε και μια συμβουλή:Μην επηρεάζεστε από ανίδεους, τελικά είναι πολύ μικροί για να σας καταλάβουν…Φαίνεται πως η παρουσία σας τους ενοχλεί, και η διαπίστωση ότι ήρθατε για να μείνετε… τους απειλεί!Καλή συνέχεια στις επόμενες δουλειές σας…

  6. Ο/Η Ηelena λέει:

    Αγαπητέ Θανάση, θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη, αν είπα κάτι κακό για το αριστούργημά σου!Και η φίλη μου επίσης, που κοιμήθηκε στο τρίτο λεπτό!Τότε δεν ήξερα…Τώρα, μετά την 33η προβολή, άλλαξαν πολλά…Μια σκηνή ήταν αρκετή για να αναθεωρήσω..Η σκηνή με το σκουπιδιάρικο,δεν ήταν τόσο ανώφελη όσο νόμιζα στην αρχή..Το ότι κατάφερε ο ήρωάς σου να βρίσκεται μέσα στο λευκό εν κινήσει αυτοκίνητο και ταυτόχρονα έξω από αυτό, δίνει άλλη διάσταση και ερμηνεία στο εκ πρώτης όψεως πεζό και κλεμμένο από Χριστόφορο σενάριό σου…Όλα τώρα αποκαλύπτονται…Θα ήθελα να κάνουμε μια κατ’ιδίαν συζήτηση γι’αυτά τα βαθύτερα πνευματικά νοήματα που τελικά βγήκαν στην επιφάνεια…Με σεβασμό στην πολυτάλαντη προσωπικότητά σου,
    Ελένη

  7. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    1)ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΕ ΔΥΣΦΗΜΙΣΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΜΟΥ
    2) ΚΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΑΒΑΓΕ ΑΡΧΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΣΩΣΤΡΕΦΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΞΕΔΙΠΛΩΣΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ
    3) ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΟΥ (Ω, ΑΣΧΕΤΕ) ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ
    4) ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ MASTERPIECE ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤ-ΑΣΧΕΤΕ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΤΙΜ
    5) ΠΡΩΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΟΝΤΑΖ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ…ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟ

  8. Ο/Η Α. Χ. Χαντζής λέει:

    Ο Fai κύριε Αγγελόπουλε, για να μην σας αποκαλέσω Θανασάκη, είναι φίλος σας και ο βασικός πρωταγωνιστής της ταινίας σας – αν αυτό λέγεται ταινία. Λίγο το μοντάζ αξίζει, αλλά και αυτό φάνηκε να δεσμεύτηκε από τις περιορισμένες δημιουργηκές τάσεις του σκηνοθέτη. Επίσης, σταματήστε πια να Παπακαλιατίζετε πια πάνω στο κουφάρι του ελληνικού κινματογράφου, κάνοντας ¨ταινίες¨, τις οποίες γράφετε, σκηνοθετείτε, παίζετε, επιλέγετε τη μουσική και κάνετε άμεση αναφορά σε γυναικείες παρουσίες, αφού ακόμα δεν έχετε τα κότσια του Χριστόφορου να βάλετε ερωτικές σκηνές. Αφήτε το γεγονός ότι είναι αμέτρητα τα λάθη της ταινίας (φλας, πρωταγωνίστρια που κάτι λέει αλλά δεν ακούγεται,…). Τόσο άσχετος (για να μην πω άμπαλος) είστε που μέχρι και σε αμάξι τετράθυρο, εσείς θα βάζατε να ακούγονται 6 πόρτες.

  9. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    WHO IS FAI ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΕΙ?

  10. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΟΡΚΙΣΜΕΝΕ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ CULT ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ (ΤΡΕΜΕ ΟΜΗΡΕ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗ, ΤΑ 80Σ ΓΥΡΙΣΑΝ) ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗ ΖΗΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕ ΓΥΡΙΣΕΣ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟΧΕΙΣ ΔΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑΧΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΠΙΤ. ΤΟ ΜΠΙΤ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ(ΩΣ ΛΕΞΗ) ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΜΠΙΤΣ (BITCH) ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ, ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ 2 ΗΡΩΙΔΕΣ. ΕΧΩ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΜΑ ΣΕ CD ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ CLUB MUSIC SAMPLE. ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΤΟΥ Ο ΔΙΑΒΟΗΤΟΣ ΣΤΑ ΚΛΑΜΠ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ, DJ VANPRO. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΡΥΜΕΝΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΙΛΜ, ΜΕΛΕΤΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ AUTEURS ΟΠΩΣ: ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΤΟΜΑΤΖΙΔΗ, ΜΕΓΑΚΛΗ ΒΙΝΤΙΑΔΗ (Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΙΒΙ) , ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΤΑΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΧΑΝΤΖΗ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s