Ένας Άγγλος, ένας Γερμανός κι ένας Έλληνας…

Posted: Σεπτεμβρίου 27, 2007 in Χωρίς κατηγορία

Κλασικά είναι ένας Άγγλος, ένας Γερμανός και ένας Έλληνας και το αεροπλάνο πέφτει στη ζούγκλα. Αντί να πέσουν όμως σε ανθρωποφάγους, πέφτουν σε ένα μπουρδέλο! Λέει ο Γερμανός: «Μπορώ να κάνω ένα τηλεφώνημα Γερμανία να έρθουν να με μαζέψουν οι δικοί μου?»  «Βεβαίως», του απαντάνε. «Έχουμε και μετρητή!» Μιλάει πέντε λεπτά ο Φριτζ, «Τι χρωστάω?» «1000 ευρώ!»Ζηλεύει κι ο Άγγλος. «Να πάρω κι εγώ να έρθουν να με πάρουν?» «Μα φυσικά καλέ μου κύριε», λέει η μαντάμ. Του βγαίνει και του Τζον ένα μπουγιουρντί κάπου 600 λίρες. Παίρνει κι ο Έλληνας Αθήνα, αγχωμένος μη μιλήσει παραπάνω και του πιάσουν τον κώλο αλλά μέχρι να μάθει τα αποτελέσματα στο στοίχημα και τη μεταγραφολογία του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ, τελικά το τρώει το πεντάλεπτο. Κάτωχρος ζητάει τη λυπητερή.«1 ευρώ», αποκρίνεται η τσατσά. «Μα πώς?», λέει εκείνος.

«Καλέ μου κύριε, από μπουρδέλο σε μπουρδέλο πιάνεται αστική η χρέωση..!»

-Πρωτοδημοσιευμένο σε ανταγωνιστικό φοιτητικό έντυπο. Πάντα επίκαιρο και διαχρονικό..! 

Σχόλια
  1. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΑΧΧΧΧΧ ΡΕ ΑΛΕΞ , ΜΗ ΤΗ ΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ….
    (ΑΝ ΔΕ «ΠΙΑΝΕΙΣ» ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ)

  2. Ο/Η Α. Χ. Χαντζής λέει:

    Όποιος είναι ανοικτός σε νέα πράγματα, να πάρει μέρος στην παρτούζα του Βαγγέλη και όχι να διαφημίζει ξένα έντυπα.
    Και όποιος πάει σε αυτή την παρτούζα να μου πει και μένα γιατί ενδιαφέρομαι.
    Θανάση, είσαι πολύ σωστός, αν και μαλάκας.

  3. Ο/Η Ηelena λέει:

    Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν πρόλαβα να το βαρεθώ ακόμα το Καλειδοσκόπιο, αλλά ας είμαστε μυαλά ανοιχτά σε νέα πράγματα, νέα δεδομένα, νέες προκλήσεις…

    Άχου , με πήρε η Πανσέληνος και με σήκωσε, λέμε!!!

  4. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Και γω σε πάω ρε Έλενα! Πάμε γαμώ το υποβρύχιο μέσα, αρκετά μαυτό το Καλειδοσκόπιο βαρεθήκαμε

    Γιώργος «ξανά» Ρομπόλας

  5. Ο/Η Ηelena λέει:

    Μπράβο ρε Γιώργη! Είσαι original ! Πολύ σε πάω!!

  6. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Υποβρύχιο for ever και τα μυαλά στα κάγκελα!

    Γιώργος «απλά» Ρομπόλας

  7. Ο/Η Ηelena λέει:

    Ακριβώς όπως τα είπες, συνάδελφε Αγγελόπουλε!Ο σύνδεσμός μου!Έτσι μπορεί να εξηγηθεί και το (φαινομενικό) ξέσπασμα εναντίον μου!Ήταν για να θολώσει τα νερά! Και πρόσεχε τι λες γιατί θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου!!New member στα χαρτιά, αλλά σας εχω φακελωμένους από καιρο! Χα! Πάω να συνεχίσω την κατασκοπική μου δράση…

  8. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΧΑΝΤΖΑΚΟ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ, ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ… ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΝΩ ΤΟ ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ ΘΑ ΜΕΣΟΥΡΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΦΗΜΙΣΗΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ…
    ΑΥΤΗ Η ΕΛΕΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΔΙΠΛΗ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΚΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ (Β ΦΟΡ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΜΑΘΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!) Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΗΣ

  9. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΕΔΡΕ (ΕΛΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΝΝΟΩ) ΞΕΜΩΡΑΘΗΚΕΣ ΣΑΝ ΚΤ ΠΑΛΙΑ ΜΕΛΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΟΥ? ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΣΟΥ (ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ!!!) ΡΟΜΠΟΛΑΣ…

    ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕ ΑΦΕΝΤΗ ΡΟΜΠΟΛΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΓΟΥΛΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΝΥΧΤΑ…ΕΕΕΕ,ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ!!!!!

    ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΣΕ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ’ΤΑΞΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΙΛΟΤΟ ΣΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΚΙ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ….

  10. Ο/Η Έλια λέει:

    Είδατε όλοι τι είναι ο Ρομπόλας. Πρώτα χώνει και μετά νομίζει ότι θα ξεμπερδέψει με ένα «Ελιάκι». Όχι, αγόρι μου. Άνοιξες πόλεμο. Και ένα είναι σίγουρο. Θα το μετανιώσεις. Δε φαντάζεσαι με τι χαρά θα σταυρώνω το ονοματάκι σου αύριο το πρωί για πρόεδρο. Μη με ευχαριστείς ακόμα, δε σε έκανα ακόμα πρόεδρο. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Άθω, όλη μέρα σήμερα καίω χαρτιά και αποδείξεις, πλαστογραφώ υπογραφές και προσθέτω μη δενικά στα ποσά, για να μην καταλάβουν οι επόμενοι τις καταχρήσεις,

    Υ.γ. (για Ρόμπο): )Ρομπολάκι. κι εγώ ευχαριστώ για όλα…
    Υ.γ. (για Άθω): Mental…

  11. Ο/Η athos λέει:

    Ελιάκι με τι ασχολείσαι σήμερα? Γράφω ένα βιβλίο που λέγεται «η τελαυταία μέρα που ήμου πρόεδρος».

    Έλια Αλεξίου για πάντα πρόεδρος.

    Μ’ έχεις πληγώσει πολύ τελαυταία αλλά είσαι πνευματικό, τι να κάνω?

  12. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Επειδή εγώ είμαι ομαδικό άτομο, μπαίνω με το συλλογικό όνομα αλλά φροντίζω πάντα να υπογράφω τα κείμενα μου, ώστε να μη γίνονται παρεξηγήσεις. Προφανώς αδυνατείς να καταλάβεις Έλια Άλεξίου, γιατί είσαι τόσο λυσσασμένη με το να το παίξεις πρόεδρος μέχρι τη τελευταία στιγμή που το μυαλό σου έχει θολώσει. Νούμερο ε νούμερο, που μας πουλάς εξουσία. Πρόσοχη μη σκίσεις καμια κάλτσα που έχεις καβαλήσει το καλάμι εδώ και ένα χρόνο και το πας βόλτα, ψωνάρα του κερατά. Αι στο δίαολο, μας τα έχεις πρήξει με τα κομπλεξιλίκια σου. «Και γω έκανα αυτό και εγώ έκανα εκείνο». Χεστήκαμε τι έκανες. Να πας να πνιγείς στη λίμνη και πάρε και το Σπίνουλα μαζί.

    Υγ: Ελιάκι, ευχαριστώ για όλα…

    Γιώργος «έξω από τα δόντια» Ρομπόλας

  13. Ο/Η Έλια λέει:

    Το ίδιο ισχύει και για σένα Αγγελόπουλε. (ράκι…)

  14. Ο/Η Έλια λέει:

    Και γιατί ο Ρομπόλας που παραπονιέται για τα ανυπόγραφα μπαίνει ως «tokaleidoskopio»?? E? E? Γιατί?? Κάτι λέει αυτό. L’ etat c’est moi, ε; Και μου το έπαιζες φίλος τόσον καιρό. Έδιξες τη δίψα σου για εξουσία σιχαμερό σκουλήκι.

    Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟΝ ΡΟΜΠΟΛΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

  15. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Είναι δεν είναι φοιτητικό το «ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ» , βρίσκουν δε βρίσκουν τις διαφημίσεις μόνοι τους, ένα είναι το σίγουρο. ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΓΑΜΑΕΙ. Και μη μου το παίζετε αθώες παρθένες όλοι εδώ μέσα ξέρω πόσο πολύ αγωνιάτε κάθε δίμηνο να το πάρετε στα χέρια σας. Άσχετο που οι πιο πολλοί το διαβάζατε κρυφά φέτος στις συναντήσεις πολιτιστικών επειδή βαριόσασταν αφόρητα. Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    Γιώργος «scuba diving » Ρομπόλας

  16. Ο/Η Έλια λέει:

    Μικρό Χαντζάκι, τι πραξικόπημα αλα Βενιζέλος ήταν αυτό? Ποιος Θανάσης; Δεν κατάλαβα. Μην τα πάρω…
    Λοιπόν:

    ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΩΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ έχω να δηλώσω ότι τα παραπάνω κακεντρεχή σχόλια για το Υποβρύχιο είναι απόψεις προσωπικές και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τις επίσημες θέσεις του περιοδικού.
    (Στις 2 μέρες εξουσίας που μου απομένουν, θα βάζω συνέχεια τα πράγματα στη θέση τους και θα λέω μόνο τέτοια).

  17. Ο/Η Α. X. Xαντζής λέει:

    ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΗΘΕΝΙΑΡΙΚΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΩ.
    Ας βρουν και αυτοί μια διαφήμιση μόνοι τους (που εμάς μας βγαίνει ο τάκος ο κρητικός), και μετά να μας το παίξουν ιστορία. Σιγά το περιοδικό για συνδρομές.

    Πρόεδρε Θανάση, επέβαλε την τάξη.

    Και τέλος, δε νομίζω αυτοί να κάνουν μοντάζ μόνοι τους.

    Και τέλος τέλος, το πανέξυπνο καιμενάκι του Υποβρυχίου είναι ανέκδοτο που το είχα ακούσει περίπου στο Λύκειο. Και γαμώ τις πρωτοτυπίες. Ο συντάκτης του πρέπει να πήρε και βραβείο διηγήματος από ότι έμαθα.

  18. Ο/Η Ηelena λέει:

    Βαγγελάκη ευχαριστώ που με θεωρείς «δήθεν» μέλος! Θα το θυμάμαι το Σάββατο..!Κρίμα, και είχαμε κλείσει και συμφωνία την οποία δυστυχώς γρήγορα ξέχασες…. Δεν πειράζει όμως… Επειδή πάνω απ’όλα είμαι καλός άνθρωπος, θέλω να αποκαταστήσω την αλήθεια και να πω, ότι με δική μου πρωτοβουλία έλαβες τα 2 ανταγωνιστικά τεύχη και ουδέποτε μου τα ζήτησες!
    …Και η ανάγνωση ξένων εντύπων, γίνεται πάντα για δικό μας καλό, για να παίρνουμε ιδέες και να γινόμαστε καλύτεροι.
    -Ελένη- από Βαγγέλη προδομένη…(σνιφ!)

  19. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΖΗΤΩ ΣΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ και στους φανατικούς αναγνώστες του όπως ο Βαγγέλης Τσιγγούνης! Υπάρχουν καλύτερα περιοδικά και τα θέλουμε!

    Γιώργος «μπλε δελφινάριος» Ρομπόλας

  20. Ο/Η V for Vangelis λέει:

    Φήμες που θέλουν αρχισυντάκτη Οδηγού του Καλειδοσκοπίου να δέχεται τεύχη ανταγωνιστικών περιοδικών από προβοκατόρικη φράξια «δήθεν» μελών, αποδείχθησαν ως ανακριβείς και κακεντρεχείς. Πρόκειται για προσπάθεια υφαρπαγής ψήφων.
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ 7 ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

  21. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    OK helen , αποκαλύφθηκε το μυστήριο για το ποιος έγραψε το post…εχω γραφτεί συνοδρομητής στο ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ και το αναμένω.Thanks for the info πάντως! Θανασάκη μιας και σε πιάσανε τα ρωμαικα σου, το Καλιγούλα τον έχεις δει αγορίνα μου; Aν όχι τράβα νοίκιασε το τώρα!

    Γιώργος «Maximus Decimus Meridius» Ρομπόλας

  22. Ο/Η Ηelena λέει:

    Λυπάμαι πολύ αγαπητέ Γιώργο για την παράλειψη, αλλά δοκίμαζα το post! To ότι τα κατάφερα είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα! ‘Οντως εγώ είμαι..(Θανάση σου είπα να περιμένεις, να το διορθώσω..χμμμμ!)

    Λοιπόν,ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ τώρα…. Για τεύχος Σεπτέμβρη, θα περιμένεις λίγο.. Αν θες το προηγούμενο, ζήτα το απ’το Βαγγέλη, που του το έδωσα την Κυριακή.. Γενικά, για να σου έρχεται κάθε δίμηνο στο σπίτι, πήγαινε στο http://www.amfitheatro.gr και συμπλήρωσε την αίτηση! Αυτά!
    Συγγνώμη και πάλι..

    Ελένη Γαλανοπούλου- μέχρι πρότινος άσχετη με υπολογιστές…αλλά με δυνατότητες εξέλιξης!

  23. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΕΛΕΝΗ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ POST
    ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΕΚΝΟΝ(ΒΑΛΕ ΤΟ ΤΟΝΟ ΟΠΟΥ ΘΕΣ,ΑΧΧΧΧ) ΒΡΟΥΤΟΡΟΜΠΟΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ????Α ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ…

    Ο (ΑΝ)ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ

  24. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    lol…(lol= laugh out loud).

    Έξυπνο το κοινωνικο σχόλιο, που μάλλον γράφτηκε στο «Υποβρύχιο». Δύο ερωτήσεις τώρα.

    1)ξέρει κανείς που μπορεί να βρω το καινουργιο τεύχος «Υποβρυχίου»;
    2) ΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ POST??????????????ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟΥ!!!!!

    Γιώργος «έχω απηυδήσει με τα ανυπόγραφα» Ρομπόλας

Σχολιάστε

