Αίνιγμα 3

Posted: Οκτώβριος 3, 2007 in Αινίγματα

Θα σας βάλω κι εγώ ένα αίνιγμα που σκέφτηκα τώρα:

Ψηλός ψηλός καλόγερος που κόκαλα δεν έχει, τι είναι;

Δυστυχώς χρειάζεται γνώσεις υψηλών μαθηματικών, κομπιουτεράκι, άριστη χρήση πυθαγορίου θεωρήματος και αρχικούς χρόνους από 3 ανώμαλα ρήματα. Επειδή είναι κάπως δύσκολο, σας λέω ότι ο καλόγερος είναι όντως ψηλός και ότι έχει πολλά μούσια.

Επίσης δεν βρίσκεται μέσα στο βιβλιαράκι της Ελιας.

Επίσης όποιος το βρει πρώτος κερδίζει μια κοκα κολα.

Επίσης δεν θα ξαναδώ ποδόσφαιρο και έχω άπειρα νεύρα.

άθως

Σχόλια
  1. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    το κατάλαβα το πνεύμα σου Δημουλά, απλά πεθαίνω να σε πικάρω….Πες τώρα ότι είσαι φόλα βάζελος και άσε τις διπλωματίες και τις τζιριτζάντζουλες. Πιστεύω σε σένα.

    Γιώρρος » Ν.Αποσπόρης»¨Ρομπόλας

  2. Ο/Η athos λέει:

    Δεν καταλαβες το πνεύμα μου ρόμπο, καλά κάνεις και είσαι πανιώνιος και είναι πιο κοντά μου και μου φαίνεται λογικό να υποστηρίζω κάθε ομάδα που παίζει με τον Ολυμπιακό γιατί δεν γίνεται αλλιώς

  3. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟΤΕΡΟ ΠΟΣΤ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  4. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Απαντώ

    1)Γεννήθηκα και θα πεθάνω πανιώνιος. Λάθος η χθεσινή μου τοποθέτηση. Οι άλλες ελληνικές ομάδας μπορούν να πάνε να ψοφήσουν
    2)Ως βάζελος θα ένιωθες πιο κόντα ακόμα και στην Royal Thai Air Force Football Club αν έπαιζε ενάντια στο γαύρο.
    3) Αυτό περί προσωπικής ευθύνης μου θύμισε βουλευτή σε δευτερολογία. Χριστέ μου…με πιάνει σύγκρυο και μόνο που σε σκέφτομαι στα έδρανα της βουλής….

    Γιώργος » μετά την απομάκρυνση απ΄ το ταμείο δε φέρω ευθύνη» Ρομπόλας

  5. Ο/Η athos λέει:

    Κάτι τέτοιοι σαν και του λόγου σου πάνε το ποδόσφαιρο πίσω σ’ αυτή τη παλιοχώρα. Είμαι φιλοαεκτζής και λίγο αντιβάζελος και λίγο πανιώνιος και λίγο πονάει η μέση μου θα κάτσω τέρμα. Γιώργο Ρομπόλα θα στο πω για τελευταία φορά: το ποδόσφαιρο είναι μια περίπτωση προσωπικής ευθύνης και όχι μια αφορμή για να μετρήσεις τις αποστάσεις στις συμπάθειές σου.
    Ως Παναθηναικός, νιώθω πολύ πιο κοντά τη Βέρντερ Βρέμης και όχι επειδή φοράει πράσινα.
    Ωστόσο η φάτσα μου είχε όντως πλάκα στα γκολ του Ολυμπιακού, ήταν όπως το φαντάζεσαι.

    Επίσης τα νεύρα μου χθες βράδυ οφείλονται και στην ήττα της Βαλένθια.

  6. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Παρ’οτι γνωστός αντιγαύρος και αντιβάζελος και φιλοαεκτζής, χάρηκα που κέρδισε ο ολυμπιακός σήμερα. Γιατί να μη χαρώ; Μήπως η Bέρντερ είναι πιο κοντινή μου ομάδα; Τo clue της υπόθεσης είναι άλλο… Και μόνο που σκέφτομαι τη φάτσα του δημουλά στο τρίτο γκολ του γαύρου….ΛΥΣΑΩ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑ!!
    Άθω πόσο ήρθε το Βέρντερ-Ολυμπιακός ρε;;;; ΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ, μπορείς να μου πεις;;;;Γιατί μαρέσει να το ακούω:!!!!!!

    Γιώργος » Λούα Λούα» Ρομπόλας

  7. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    τι ατιμη κοινωνια? με ποια ομαδα εισαι?
    θανασης «7»

  8. Ο/Η n λέει:

    Δε θα ήταν τσατσιά να απαντήσω, αφού η απάντηση βρίσκεται παντού στο net? Ακόμη προσπαθώ να βρω σύνδεση πυθαγορεiου – αρχικών χρόνων. Κανένα clue??!

    Υ.Γ. Σχετικά με τον αγώνα τι να πω. τέτοια σύγχυση ούτε πριν 6 χρόνια περίπου που έβαλε γκολ η Μάντσεστερ στις καθυστερήσεις… Άτιμη κοινωνία..

  9. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ 10ΕΤΙΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΗΓΑ ΚΟΥΒΑ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ…ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΕΧΕΙ ΑΥΡΙΟ ΟΥΕΦΑ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.

    ΑΛΕΞ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΝΕΑΚΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ

  10. Ο/Η Α. Χ. Χαντζής λέει:

    Εγώ. Αυτή είναι η σωστή απάντηση. Η αλήθεια είναι πως μετά τη βοήθειά σου έγινε πάρα πολύ εύκολο (ότι δηλαδή έχει μούσια και είναι ψηλός). Θα το αποδείξω και με φωτογραφία.
    Επίσης καταθέτω μαζί με την απάντηση και τον εκνευρισμό μου για το παδόσφαιρο.
    Πρώτον, πήγα κουβά.
    Δεύτερον, η μέρα μου σήμερα πήγε σκατά και περίμενα να έρθει το βράδυ να γελάσω λίγο. Και όχι μόνο δε γέλασα αλλά ταράχτηκα κιόλας.

    Ελπίζω και με αυτές τις τελευταίες δηλώσεις μου να κέρδισα το βραβείο. Γίνεται να πάρουμε και τον Χρήστο μαζί;

  11. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΝΙΟΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΝΤΖΗΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΚΟΚΚΑΛΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΞΟΛΟΘΡΥΣΕΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΚΟΚΑ-ΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΠΚΟΡΝ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΘΡΙΑΜΒΟΥ

    Υ.Γ. ΤΙ ΕΜΜΟΝΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΘΕΩΡΗΜΑΤΑ?

Σχολιάστε

