Οι αρχισυντάκτες του Καλειδοσκοπίου παραποιούν την αλήθεια

Posted: Νοέμβριος 22, 2007 in Χωρίς κατηγορία

Αφορμή της καταγγελίας η παραποίηση του ονόματος μου στο επερχόμενο τεύχος. Η «ταυτότητα» κάθε περιοδικού και δη του Καλειδοσκοπίου είναι ένα σημαντικό πρακτικό στοιχείο του. Υπάρχει για να μπορούν οι γονείς μας να δακρύζουν αβάσταχτα καθώς βλέπουν το ονοματεπώνυμο του καμαριού τους να φιγουράρει τυπωμένο σε illustration σελίδες. Για να μπορούν οι φίλοι μας να λένε ελέυθερα «Α το μ….έγινε και δημοσιογράφος». Για να υπάρχει πάντα η ελπίδα ότι κάποιο εκδοτικό συγκρότημα θα μας προσέξει και θα μας προσλάβει μόνιμους συνεργάτες πληρώνοντας μας μερικές χιλιάδες ευρώ το μήνα. Για να τη τρίβουμε στο πρόσωπο γυναικών που μας έριξαν χυλόπιτα και να τους λέμε » Τώρα είμαι κάποιος . Κατάλαβες; Γράφω στο Καλειδοσκόπιο. Είσαι ηλίθια που δε θες να κοιμηθείς μαζί μου». Για να τη διαβάζουμε και να τη ξαναδιαβάζουμε και να ελπίζουμε ότι σε 3000 χρόνια θα ξεθαφτεί ένα τεύχος από τα ερείπια της Φεκ και θα διαβάσουν το όνομα μας οι Νεο-Νεο Έλληνες. Μου στερήσατε αυτή τη δυνατότητα. Με αναγράφετε ως Ζογζ Γομπολά. Δε με λέμε Ζογζ Γομπολά. Με λένε Γιώργο Ρομπόλα. Ο Ζογζ Γομπολά είναι ένα τέρας που δημιούργησε ο Δημουλάς για να με καταστρέψει έμμεσα. Και εσείς το αφήσατε ελεύθερο. Βαγγέλη Τσιγγούνη και Πανογιάννη Καραντζή σας θεωρώ υπεύθυνους αν στην επερχόμενη ταυτότητα βρεθώ αναγραμμένος ως Ζογζ Γομπολά. Είστε παραποιητές της αλήθειας. Καταστροφείς ονείρων. Σας φτύνω κατάμουτρα.

ΥΓ= Για λεπτομέρειες διαβάστε εντός.

Ζογζ»είστε καθίκια ρε» Γομπολά

Σχόλια
  1. Ο/Η UpJohn λέει:

    Οχι και γιαννΑΚΗ! Με θίγεις..

  2. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    καυλωμενος. και το ξερω διοτι το φωνάζει «γιαννακη», αρα οταν τα σηκωνει τα μπαγκαζια σιγουρα του δινει αυτη την ονομασια

  3. Ο/Η ilias λέει:

    Johnson in american slang means penis, so what could upjohn mean? bouahahahahahahahahaha

  4. Ο/Η Κατερίνα (ξ) λέει:

    (δεν θα σχολιάσω το «κουρουμπέλου», θα κάνω πως είμαι λαρζ)

    ^^

  5. Ο/Η Κατερίνα (ξ) λέει:

    Πάντως εμένα μου θυμίζει τον John Updike.

  6. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Αν σας πω ότι τώρα κατάλαβα ότι o Upjohn είναι ο Πανογιάννης…

  7. Ο/Η Ηelena λέει:

    Οκ σύντροφε Πανογιάννη…Αν το θέτεις έτσι, συμφωνώ απόλυτα…
    Τα συγχαρητήριά μου και από δω για το πρώτο σας επίσημο τεύχος!!!
    Ουάου!!! Δεν το χορταίνω!!! !!!

  8. Ο/Η UpJohn λέει:

    Είναι εσκεμμένο. Είναι πιο intellectuel.
    Ζορζ Γομπολάς οπως Μαργκεριτ Ντιρας..

    «Σ for Σωβρακοφανέλα»

  9. Ο/Η Ηelena λέει:

    ΗΡΘΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ!!!!!!!Μπράβο μας!!!!!!!Είναι τέλειοοοοοο!!!!!!

    Θανάση Αγγελόπουλε πονάει η μέση μου απ’το κουβάλημα-δεν κάνω πλάκα-!Θα μου πληρώσεις τη φυσιοθεραπεία?…εκτός κι αν θες να την αναλάβεις εσύ…!εγώ πρόβλημα δεν έχω!μπουχαχαχα….

    Όσο για σας Μεσιέ Γομπολά, πολύς χαμός για το τίποτα !Γκρίνια στη γκρίνια, κατάρα στην κατάρα, ούτε η πλάκα δεν έκατσε όπως ήθελαν οι σύντροφοι αρχισυντάκτες και οι λοιποί fans…Λόγω τυπογραφικού λάθους(;) τώρα πια είσαι ένας απλός, λιτός κι απέριττος Ζ.Γομπολάς και μάλλον περνάς αδιάφορος…Λυπάμαι

  10. Ο/Η UpJohn λέει:

    Pauvre jeune homme! Αν ήξερα πόσο θα πληγωνόσουν, δεν θα ενέδιδα στις
    απειλές του Βαγγέλη (σε δίνω στεγνά) για την ταυτότητα. Το πλότερ στο λαιμό μου
    εβαλε, αλήθεια λέω.. Παρα ταύτα, επειδή η μοίρα δν φερθηκε απλόχερα με τα ονοματα
    των αρχισυντακτών θα παρουμε την εκδίκισή μας διαστρεβλώνοντας τα δικά σας και ετοιμάζουμε νέα θύματα π.χ Κατερίνα Κουρουμπέλου, Πατήρ Βησσαρίων(+Susana), Βαγγελίτσα(Λίτσα) Αλεξίου κ.α.

    ΥΓ1. ΑΑ γνωριμίες κάνετε εκεί στο γηροκομείο.
    ΥΓ2. και στο εξώτερο μη σου πω.

    «Σ for Σαγηνευτικός «

  11. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    ΓΙΩΡΓΟ ΡΟΜΠΟΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ, ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΨΩΝΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΙΣ ΨΩΛ…ΕΣ… ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ ΩΣΤΕ ΝΑΡΘΕΙ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΤΑ ΚΟΜΜΕΝΤΣ!!!

    ΜΩΡΗ ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΕΝΗ (ΠΟΛΥ ΘΑΘΕΛΕΣ) ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ, ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΕΓΩ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΧΑΛΑΣ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ?

    Α.Α ή Θ.Α. ή MISTRESS TOY ΖΟΓΖ ΓΟΜΠΟΛΑ

  12. Ο/Η Α. Χ. Χαντζής + Σουζάνα λέει:

    Ρομπολίνο εγώ σε στηρίζω. Θα κάνω αγωγή. Θα το πω και στα παλιά μέλη και θα γίνει χαμός. Εδώ στην ταυτότητα θα έπρεπε να γράφουμε και το θρήσκευμα του καθενός και ο Β.Τ. καθώς και ο Π.Κ.(Σ.) δεν έγραψαν ούτε καν σωστά το όνομα…
    Θα καείτε στο πυρ και την μανία.

  13. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Κουτσούκη προφανώς έχω κάνει post για τον εαυτό μου αφού είναι γνωστό ότι είμαι μεγάλη ψωνάρα. Συνέχισε να γράφεις στο post μου, ανεβάζεις τα comments και έτσι μπορώ να το παίζω δημοφιλής. Χρόνια πολλά.

    Γιώργος «με πάει ο σκύλος μου βόλτα» Ρομπόλας

  14. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Ρε αθανάσιε (αυτά τα α.α. άστα για τους άλλους), τί έκανες τώρα; Περίληψη των παραπάνω comment; ; Όσο για το ρομπολίνο=μπάνικο γκομενάκι=θα σε ξεράσω, αφήστε τον να τραγουδάει. Κατά βάθος γουστάρει η κουφάλα. Εδώ έκανε ολόκληρο post για την πάρτη του, τί μου λέτε τώρα;

    Υ.Γ.Πολύμνια, mon petit lapin, κάποιος σε είπε χαζή αλλά μη δίνεις σημασία. Κακοήθειες…

  15. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    γιωργο ρομπολα, δε σε ξερω προσωπικα,παρα μονο μεσω κειμενων στο περιοδικο,αλλα καταλαβαινω τι παιζει αφου ξερω πως ησουν αρχισυντακτης.καταλαβαινω πως νιωθεις με τη διαπομπευση απτους διαδοχους σου. το ποστ σου ειναι ενδεικτικο του τι νιωθεις και γιατι. τελικα ολα για το μουνι γινονται αποτι καταλαβαινω και για μια ακομα φορα εχεις δικιο.μη τσιμπας οτι κι αν λενε, αν εισαι μπανικο γκομενακι (που μαλλον εισαι) δε σου χαλαει το πρεστιζ καμια παραφραση του ονοματος σου εις την γαλλικην που παρεπιπτοντως ειναι και πολυ σεξυ γλωσσα. και μαλλον σε αγαπανε οντως πολυ. οσο ασχολουνται μαζι σου σε ολοκληρη ταυτοτητα περιοδικου μαλλον σε αγαπανε πολυ!!!

    υ.γ. ποια ειναι τοσο ηλιθια που να μη θελει να κοιμηθει μαζι σου κι εχει το θρασος να ριχνει χυλοπιτες? ας φαει σκατα!

    α.α.

  16. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Οh merde…

  17. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Μικρό χαζό indie γκομενάκι Πολύμνια Σουλιώτη θα πληρώσεις ακριβά αυτά που είπες.

    Μαλάκα Τσιγγούνη μη χρυσώνεις το χάπι. Τι να δείξω και να πω και σε ποια μπομπίδια; Εδώ ήδη με έχουν πάρει στο ψιλό και μου λένε να φάω γαλλικές καραμελόκρεμες. Μου κατέστρεψες την υστεροφημία. Χέστηκε ο κόσμος ολάκερος αν «με αγαπάνε» και άλλες πίπες στο περιοδίκο. Μου κατέστρεψες το image. Σε μισώ.

    Γιώργος «γαλλικός φραπές» Ρομπόλας

  18. Ο/Η T for Tsigounis λέει:

    Ρε Ζορζ για σένα το κάναμε. Στο επετειακό τεύχος θα έχεις ολόκληρη μνεία στις αμαρτίες και θα μπορείς να το δείχνεις στα ΜΠΟΜΠΙΔΙΑ (πάντα με κεφαλαία από σεβασμό) και να λες: «Μου έχουν αφιερώσει ίσα με 5 γραμμές στη σελίδα με τα περιεχόμενα. Mε αγαπάνε πολύ εκεί στο Καλειδοσκόπιο.» Αχάριστοι αυτοί οι παππούδες ρε γαμώτο…

  19. Ο/Η polymnia λέει:

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!
    Έπαιξε τέτοια πλάκα??????????

    Α ρε Ζογζ Γομπολά σε βλέπω να τη βγάζεις με crème brûlée…γιατί τώρα πάει χάθηκε το macho-μεταλλάδικο-γαμάω και δέρνω στυλάκι (αν υποθέσουμε ότι κάποτε υπήρχε…) και δεν πρόκειται να σου κάτσει γκομένα στον αιώνα τον άπαντα!!!!!

    Τι του κάνατε ρε παιδιά??? χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! ακόμα γελάω…

  20. Ο/Η ilias λέει:

    κιλ εμ ολ!

  21. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Το διόρθωσα.

    Γ «Ζ. Γ» Ρ.

  22. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    Βαγγέλη και Πανογιάννη ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Ωραίο αστείο, καταχραστές της εξουσίας σας . ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Εγώ γελάσα για να μη δείξω ότι πληγώθηκα βαθιά. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Αναγκάστηκα να το παίξω cool για να αντέξω το βάρος της διαπόμπευσης. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Θα βρω ένα τρόπο να καταστρέψω ότι κάνετε. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Θα έχω ένα πρόβλημα για κάθε σας λύση. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Δε με λένε ΖΟΓΖ ΓΟΜΠΟΛΑ, γαμώ το κέρατο μου. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Ζώσατε ζωή σε ένα τερατούργημα. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Χαρείτε τον Φρανκεστάνι με τα κόκκινα μπρατσάκια, την πιπίλα και τα βατραχοπέδιλα που δημιουργήσατε. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Είστε σοβαροί; Κάνετε αστεία με τα ονόματα; Ποιοι εσείς; Τον ένα τον λένε Τσιγγούνη (έλεος όνομα και πράμα) και τον άλλο Πανογιάννη, στο βαπτιστικό (αν είναι ποτέ δυνατόν). ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Φτύνω τις άθλιες ψυχές σας. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Θα βάλω το σκύλο μου να σας κατουρήσει. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Θα πω στους παπούδες σας ότι κάνετε ναρκωτικά. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Θα σας κάψω το dvd. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Σας καταριέμαι . ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Aν έρθετε να μου πείτε τα κάλαντα δε θα σας δώσω λεφτά. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Βαγγέλη δε καίω οδηγούς μαζί σου. ΓΑΜΙΕΣΤΕ. Τον πούλο ΡΕ. α μη ξεχάσω. ΓΑΜΙΕΣΤΕ.

    Γιώργος » ο κωλόγερος με το πριόνι» Ρομπόλας

Σχολιάστε

