Αφιερωμένο στο Πάρτυ που έχασα!!!

Posted: Δεκέμβριος 26, 2007 in Χωρίς κατηγορία

Πού βαδίζουμε κύριοι;      

στίχοι-μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης

Τα ‘φτιαξε ο Μηνάς με την Ανέτα
Που τα ‘χε με το Δήμο τον τρελό
Χώρισε ο Χρηστάκης με την Τέτα
Και τα ‘φτιαξε ξανά με την Ζωζώ
Και τα’ φτιαξε η Μάρη με τον Άρη και τον Χάρη
Που τα είχε με την Ρένα και μετά με την Νανά
Κι ο Μιχάλης με την Άννυ που τα είχε με το Γιάννη
Μπερδεύτηκαν και τα φτιάξανε ξανά
Τα ‘φτιαξε η Μαίρη ξαφνικά με το Λευτέρη
Που γουστάριζε την Νένα πριν γνωρίσει τη Γωγώ
Που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με την Μάρη
Και που κάποτε τη γούσταρα κι εγώ

Χώρισε ο Θωμάς με την Βαρβάρα
Και ο Νίκος ο ψηλός με τη Φανή
Τα ‘φτιαξε ο Κωστάκης με τη Μάρα
Και γνώρισε ο Δημήτρης τη Βιβή
Και τα ‘φτιαξε η Αίμη με το φίλο του Αρτέμη
Και τον πήρε από τη Μάνια που κολλούσε στον Τοτό
Που φλερτάριζε τη Βάσω που τα είχε με τον Τάσο
Πριν τον κάνει με την Ράνια τσακωτό
Χώθηκε η Τασία στον Νικήτα και τη Σία
Που γουστάριζε τον Στάθη που αγαπούσε τη Γωγώ
Που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με τη Μάρη
Και που κάποτε τη γούσταρα κι εγώ

Χώρισε ο Λουκάς με τη Μαρίνα
και γύρισε ξανά στην Αθηνά
ψωνίστηκε ο Αντώνης με τη Ντίνα
που τα ‘χε με ένα φίλο του Μηνά
και τα ‘φτιαξε η Γκέλη ξαφνικά με το Βαγγέλη
που τα είχε με τη Τζίνα και παλιά με την Ηρώ
που αγαπούσε τον Ηλία που τα είχε με την Λία
λίγο πριν να του την πέσει η Αργυρώ
Τα ‘φτιαξε κι η Ρέα τελικά με τον Ανδρέα
που τον ήθελε και η Νίνα πριν γνωρίσει το Θαλή
που τα είχε με τη Λέλα και φλερτάριζε τη Στέλλα
λίγο πριν να γνωριστούν με τη Λιλή
Έφαγε η Μαρούλα τον Μανώλη από τη Ρούλα
που του άρεσε και η Μίνα που του γνώρισε η Γωγώ
που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με την Μάρη
και που ίσως να την πήδηξα κι εγώ

δια την αντιγραφήν: Η.Κ. μπουάχαχαχα!

Σχόλια
  1. Ο/Η Helena!!! λέει:

    Κανένας???χμμμμ….Να κανονίσουμε δυο γύρους Παλέρμο δώρο για τη γιορτή σου που κοντοζυγώνει..! Δεσμεύομαι

  2. Ο/Η athos λέει:

    Με την Έλια, ναι, παιζουμε κρυφτό επειδή δεν με παίζει κανενας παλέρμο. Και επειδή η Έλια κάνει αταξίες και εγώ βλέπω.

  3. Ο/Η ilias λέει:

    Κλώνοι της Κλοκλός φανερωθείτε!
    (ωραία η παρήχηση κλ κλ;)

    θέλω 1 έστω από τις 140 ώρες του βίντεο τουώωρα!

  4. Ο/Η Cleo λέει:

    Ηλία? Συγγνώμη? Έγραψες πολύ κοινή φάτσα ή είναι ιδέα μου? Ή ακόμα χειρότερα πάρα πολύ κοινή φάτσα?

    Κλειώ, «αυτή η κοπέλα»…

  5. Ο/Η Helena!!! λέει:

    ……κρυφτό μέσα στο blog παίζετε εσείς οι δύο?! Καιρό ήθελα να ρωτήσω…..

  6. Ο/Η athos λέει:

    ελιάκι πίστεψες ότι έφυγα ;

  7. Ο/Η Helena!!! λέει:

    ΩΠΑ!ΝΑ ΤΑ, ΝΑ ΤΑ!!!! Μην παραιτεισαι ρε, θα αρχισουν οι εκβιασμοι!Σαν το σκυλι στ’ αμπελι θα πας!!!mafia-elia…..!!!!

  8. Ο/Η Έλια λέει:

    Eγώ πάντως έχω στην κατοχή μου υλικό 140 ωρών με ροζ και άλλα σκάνδαλα του Αγγελόπουλου

  9. Ο/Η Helena!!! λέει:

    ΟΝΤΩΣ, ΜΗΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΑΙ!!! ΣΚΕΨΟΥ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ!!!

  10. Ο/Η ilias λέει:

    Άθω, την είδα κι εγώ στο Ρίο για καφέ την Κλειώ! Μήπως τελικά έχει πάρα πολύ κοινή φάτσα αυτή η κοπέλα;

    ΘΑΝΑΣΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΕ ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΗ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΑΙ!

  11. Ο/Η Cleo λέει:

    ‘Αθω: μόλις έχασες την ευκαιρία να γνωρίσεις μια κοπέλα!Δεν ήμουνα εγώ, μιας και δεν είμαι στην Αθήνα, οπότε θα είδες την κλώνο μου, που σύμφωνα με πληροφορίες κινείται στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου!(αν την είδες εκεί)Οπότε, μην άγχεσαι. ΚΑι τα μάτια σου λειτουργούν καλά προς το παρόν και ρεζίλι δεν έγινες (2 σε ένα)!

    Υ.Γ.Την επόμενη φορά χαιρέτα στα τυφλά!Ποτέ δεν ξέρεις..χαχα!ΚΑλή χρονιά!!!!

  12. Ο/Η athos λέει:

    Ελια κοίτα : ηλία, είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα

    Ηλία : είχε όντως παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα, ευχαριστώ για την αφιέρωση, την είχα ανάγκη

    Κλειώ: αν σε είδα στον δρόμο και δεν σε χαιρέτησα, σόρυ, τα μάτια μου πάλι δεν λειτουργούν σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεις που μου δώσανε.

    Κοπέλα που μοιάζεις με την Κλειώ : σόρυ που πήγα να σε χαιρετήσω και μετά το μετάνιωσα για να μην γίνω ρεζίλι, νόμιζα ότι ήσουνα μια φίλη μου

    2007: στα τσακίδια

  13. Ο/Η Helena!!! λέει:

    κι εγωωωωωωωωωωωωωωωωωω……….ε>

  14. Ο/Η Cleo λέει:

    ΝΑι, μύγα τσετσε, μην θίγεσαι σε μένα πήγαινε αυτό…Όσο για σένα Κ.Κ΄, θα τα πούμε οσωνούπω…(αν το έγραψα καλά)έχω να σου πωωωωωωωωωωωωωωωωωωω……….

  15. Ο/Η Helena!!! λέει:

    –Ηλία, σου απαντά το ένοχο παρελθόν μου, αυτοπροσώπως, και ακόμα πιο ένοχο……….!!!!!!
    Ο δικός μου ο δρόμος
    μ’ έχει χρόνια διαλέξει
    στην οδό γράφει «μόνος»
    επικίνδυνη λέξη.

    –Δημητρουέλο, για Τερζή πρώτο τραπέζι, φαντάζομαι, ε?!Πότε πάτε?Έρχομαι κι εγώ…!

    –απαντηση στο Υ.Γ2: Σε Πάω Με Χίλια!!!! Αμαν πια, όλα να τα σχολιάσεις!!!χαχαχα

    –Χρόνια Πολλά! Καλή χρονιά σε όλους!!!

  16. Ο/Η ilias λέει:

    Αθάκο δικό σου!

    Δεν έχω περιθώρια στενέψανε τα όρια
    χωρίς καρδιά δε θέλω να γυρίζω
    σιγά σιγά πεθαίνουμε στα ίδια πάντα μένουμε
    μα μια ζωή καλύτερη αξίζω

    Συγγνώμες κι άλλα θύματα θα πάρουνε τα κύματα
    βουλιάζεις στην ελπίδα που κρατάω
    σιγά σιγά διαλύθηκα τον έρωτα φοβήθηκα
    για μια ζωή καλύτερη θα πάω

    Σου δίνω πίσω σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες
    δώσε μου πίσω δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε
    να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα
    πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε

    Τα χρόνια που μετρήσαμε ποτέ μας δεν τα ζήσαμε
    με τι ψυχή ψυχή θα παραδώσω
    λοιπόν τι περιμένουμε γεννιόμαστε πεθαίνουμε
    ζητάς κι εγώ τι άλλο να σου δώσω

    Υ.Γ. Νάσια εσύ έχεις τελικά πιο δυνατή φωνή απ’ ό,τι σου φαίνεται! Σε ακούω επαέ στας Αθήνας κι ας είσαι στας Βρυξέλλες!
    Υ.Γ.2 Σ.Π.Μ.Χ. που πά να πει;
    Υ.Γ.3 Δημητρουέλο odos synodos grafei monos i grathymonos? pote den katalaba afto to tragoydi tou terzi, Boh8eia!
    Υ.Γ.4 Χρόνια πολλά!

  17. Ο/Η nasia λέει:

    there is a song called delivery… Hlia eisai megali morfi !

  18. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Το «ηλίθια» πάει στην Κλειώ ρε παιδιά…

  19. Ο/Η de-metria λέει:

    kala re atho odos esi to egrapses afto me ton paliokairo… pame terzi avrio kleino trapezi…

  20. Ο/Η τσετσε λέει:

    ηλίθια δηλαδίς;

  21. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Προφανώς…ΗΛΙΘΙΑ!

  22. Ο/Η Cleo λέει:

    Καλά πρέπει να έπεσε τρελή ασυνενννοησία στα ζευγάρια που λες…εεεεεεεεεεεεεε?????χιχι…

  23. Ο/Η Helena!!! λέει:

    A ρε Η.Κ. είσαι μεγάλος αλητάκος! Μαφία σκέτη….!Σ.Π.Μ.Χ!χαχαχαχα

  24. Ο/Η Έλια λέει:

    μη νομίζεις ότι δε σε βλέπω

  25. Ο/Η athos λέει:

    είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα

Σχολιάστε

