Καλειδοσκόπιο #30 (Ντόρτια & Ντέρτια)

Posted: Φεβρουαρίου 22, 2008 in Τουρλού

ή αλλιώς ¨ζάρια¨…

Ξεκινώ να γράφω εντυπώσεις, μιας και είμαι αρκετά ενθουσιασμένος.

Το εξώφυλλο εμένα μου άρεσε. Και το γκρι χρώμα (δεν χρειάζεται πάντα να είναι χτυπητό) και το 8 σε background.

Γενικά μου άρεσε όλο γραφιστικά και νομίζω η Αρετούσα κάνει φοβερή δουλειά. Στο προηγούμενο τεύχος, θυμάστε, είχα πολλές ενστάσεις αλλά ήδη τις ξέχασα.  Και το στήσιμο της διαφήμισης σελ.5 είναι τρομερό και η αυλαία είναι σούπερ, καθώς και οι γραφές, στήλες που έχουν συνήθως γραφιστικό πρόβλημα. Επίσης, έσωσε το πήξιμο των σελιδών 24,25 με τον ωραίο κίτρινο τίτλο. Πολύ καλό και το στήσιμο του Γιατρομανωλάκη, όπως και των video games. Ακόμα,τις  απρόμαυρες σελίδες τις απέδωσε πολύ καλά και δεν σου χτυπάει καθόλου άσχημα (π.χ. ναρκωτικά). Γενικά το τεύχος δεν φαίνεται καθόλου πιγμένο.

Τώρα ως προς τα θέματα, μου άρεσαν όλα τόσο πολύ… Αγγίζουμε τα όριά μας κάθε φορά. Όσο σκέφτομαι τι βλακείες κυκλοφορούν στα περίπτερα και τι αηδίες free press κυκλοφορούν και  εμείς δυσκολευόμαστε τόσο, με πιάνουν νεύρα.

Το κείμενο της Σίας για το 8ωρο δουλειάς είναι από τα ωραιότερα πράγματα που έχω διαβάσει στο περιοδικό ever. Εκθέτει όλη την κατάσταση των πραγμάτων της εποχής μας σε μια μόνο παράγραφο. Μπράβο ρε Σία. Χαίρομαι πολύ που πήρες μεταγραφή για Αυλαία 🙂 Αυτή η ιστορία έτσι και αλλιώς με τα brainstorming είναι τρομερή!!!!!
Το κείμενο Έλενας το είχα ψηφίσει και εννοείται πως μαο αρέσει και με συγκλόνισε.

Το αφιέρωμα video games είναι πλήρης και γραμμένο με πολύ όρεξη. Όπως και οι πληροφορίες των «ακραίων» ιδεολογικά καλλιτεχνών είναι τόσο ενδιαφέρουσες και δεν τις βρίσκεις εύκολα και μαζεμένες.

Για την Αυλαία τι να πω… Με έκαναν περήφανο τα παιδιά μου και δεν θέλω να περιαυτολογήσω. Νομίζω ότι δεν θα κάνω καλύτερο και πιο πλήρες αφιέρωμα – κείμενο στη ζωή μου.

Όσο για τις γραφές, Κατερίνα έχεις 2 στα 2. Ποτέ σε καλειδοσκόπιο δεν έχω διαβάσει 2 συνεχόμενες φορές γραφές και μάλιστα ολόκληρες. Πολύ καλές επιλογές κάνεις και για εμάς που λίγα ξέρουμε από βιβλία. Keep on the good work!

Κείμενο Ηλία, απλά κείμενο Ηλία. Ότι πρέπει για food for thought, πολλά νοήματα, μιας δόση παλαβωμάρας Ηλιακής και πολύ έξυπνη γλώσσα, χιούμορ. Πολύ καλό κλείσιμο για το περιοδικό. Αντε ρε Ηλία και στα επόμενα. Μπεεεεεεε….

Σε ό,τι δεν αναφέρομαι, δεν σημαίνει ότι δεν μου άρεσε, απλά μέχρι τώρα δεν τα διάβασα. Θα αναφερθώ όμως και στα άλλα σύντομα.  Πάντως από τους τίτλους μου φαίνονται όλα πάρα πολύ καλά επιλεγμένα και πολύ ενδιαφέροντα. Και όταν λέω όλα, εννοώ όλα.

A. X. Χαντζής

Σχόλια
  1. Ο/Η Cleo λέει:

    Η Κατερίνα έχει δεύτερο όνομα. Τη λένε Λουίτζι. Μου το είπε χτες.

  2. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Ήρθε και η ώρα μου…Λοιπόν, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με όλα όσα έχουν ειπωθεί. Τ ο εξώφυλλο μου άρεσε πολύ σαν concept, το βρήκα βέβαια λίγο άχρωμο αλλά όσο το βλέπω το συνηθίζω και μ’αρέσει όλο και περισσότερο. Το ελεύθερο της Έλενας εξαιρετικό, δε το συζητώ. Επίσης, ήταν η πρώτη φορά (ναι, το ομολογώ) που διάβασα τους ήχους και μου άρεσαν κιόλας πάρα πολύ. Φασουλόπουλος rocks!!!Καλά τα κλασσικά για αυλαία (αχ!), γραφές κλπ. Όλα μια χαρά. Άντε και εις ανώτερα!

    Υ.Γ. Και τώρα ήρθε η ώρα να απολογηθώ. Καλά ρε Ηλία, αφού βλέπεις ότι έκανα λάθος και το ξέχασα (από βιασύνη) γιατί με εκθέτεις έτσι; ε; Γίνομαι κ εγώ μια «έκθετη» ιδεών …Μπουχουχου. Καλά κ εγώ πες είμαι ηλίθια, κανείς άλλος χριστιανός δε το είδε να το διορθώσουμε; Λοιπόν, άκου να δεις, εγωίστρια δεν είμαι αλλά άμα ακούσουμε κάτι, θα τους βγάλουμε τρελούς του στυλ «Λουίτζι; Άκου εκεί Λουίτζι; Μα καλά πόσο άσχετοι είστε; Δεν έχει άλλο όνομα ο χριστιανός, Πιραντέλλλο σκέτο. Δε κατάλαβα, η Madonna καλύτερη είναι;ε; Τη ρώτησε ποτέ κανείς αν έχει κ επίθετο; Αχ συγχύστηκα πάλι! Αυτά! Ηλία μου φιλάκιαααααααααααααααααααα, οι «στύλοι» σου είναι φοβεροίιιιιιιιιι. Ματσ!

  3. Ο/Η ilias λέει:

    Λοιπόοοοον!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια (κοκκινίζω…)
    Το τεύχος τώρα! Πολύ ωραίο, πολύ απολαυστικό! Αποδεικνύει ότι μπορούμε να κάνουμε πράγματα όμορφα για περιοδικό φοιτητικό, όσες γκρίνιες και άγχη να υπάρχουν.
    Για το μέγεθος, ναι ήταν λίγο μικρό και το τελείωσα σε ένα βράδυ, αλλά ίσως να είναι μια ευκαιρία να αφήσουμε το one-night stand και να το διαβάσουμε μια δεύτερη φορά το Καλειδοσκοπάκι μας!
    Το εξώφυλλο μου άρεσε πάρα πολύ, και το μότο, κι ας ήταν εύκολο, δεν το έχω δει πουθενά αλλού (μερικές φορές τα πιο ωραία πράγματα είναι και τα πιο απλά) Η γραμματοσειρά θεϊκή, Μαρία η Άσχημη κάργα! Και για του λόγου το αληθές: http://www.megatv.com/maria/

    Τα θέματα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντα, γιαυτό και το τελείωσα εν μία νυκτί! Νομίζω πως χρειαζόταν αυτό το γενικότερο κλίμα να κάνουμε θέματα πιο νορμάλ, και πιο » με τα βασικά» (π.χ. οι εξεγέρσεις, κι ας είναι πολύ γενικό, σου έδινε πληροφορίες που δεν τις έχεις δει πιθανότατα ξανά σε έντυπο, όπως την αρχαιότερη φοιτητική εξέγερση, ή τα video games με τα πενηντάρικα! Νιώθω παλιόγερος που πρόλαβα τα μεγάλα εικοσάρικα στα ουφάδικα, εκείνα με τον Περικλή πάνω, αλλά το αφιέρωμα με άρεσε πολύ! Το ίδιο και στις στήλες Γραφές και Αυλαία, με θέματα πιο άμεσα αλλά και απολύτως συγκεκριμένα. Οκ, θα κάνεις θέμα με τηλεόραση στο θέατρο, αλλά ποιούς θα ρωτήσεις! Simply the best! Κι ο Χάρυ Πότερ τα σπάει! Πρέπει να είμαστε από τους πρώτους που τον αντιμετωπίζουμε στο σύνολό του! Χεχε! Εύγε παιδιά! Οθόνη ωραία, κι ας ήταν σε ασπρόμαυρη ταίριαζε με τα κείμενα νομίζω να είναι έτσι στημένη, και τα κείμενα πολύ καλά. Εικαστικά επίσης ωραία, αλλά κάτι πρέπει να έγινε με τις φωτό ή το τυπογραφείο, κάαπως έχουν βγει περίεργα. )

    Μία παρατήρηση: Κατερίνα, γιατί όλοι έχουν το όνομά τους κανονικά κι ο Πιραντέλλο μένει εκεί (άντε και Πυράγγελος, γιατί καταβάθος όλοι Έλληνες είναι, ας μη ξεχνάμε, ο Πιρ. γεννήθηκε στο Καβούζο, που σημαίνει ΧΑΟΣ) και πουθενά το Λουίτζι; Γιατί όχι Λουίτζι παιδάκι μου; Μήπως επειδή είχαμε εκεί κοντά και τον Λουίτζι από τον Σούπερ Μάριο και ήθελες να μην επέλθει σύγχυση από την διακειμενικότητα; Εγώ πάντως ήδη άρχισα να φαντάζομαι τον Πιραντέλλο υδραυλικό με πράσινο καπελάκι και τα λοιπά.

    Το κείμενο της Έλενας για τον φωτογράφο πάρα πολύ δυνατό, σα γροθιά στο στομάχι, (κι είχα φάει κι όλας και πήγα να τα βγάλω όλα… Πλάκα κάνω) αληθινά μου άρεσε και με
    ταρακούνησε.

    Το μάλλον editorial πού πήγε ρε παιδιά; Ε; Στο επόμενο όπωσδήποτε!

  4. Ο/Η Cleo λέει:

    Αχαααααααααα! ΣΑς τσάκωσα!Τώρα θα πω και εγώ τη γνώμη μου για το τεύχος!

    Λοιπόν το εξώφυλλο δεν μου άρεσε καθόλου, εννοείται ότι θα προτιμούσα με χίλια το Χαντζή αντ’αυτού που μπήκε, αλλά τί να κάνουμε…Η αλήθεια είναι ότι προδιατέθηκα τόσο άσχημα με το εξώφυλλο που πριν ξεκινήσω να το διαβάζω με είχε πιάσει μια μανία απόρριψης του τεύχους χωρίς λόγο…Ευτυχώς τελικά αποδείχτηκε ότι είχα άδικο..

    Νομίζω ότι τα εύσημα ανήκουν δικαιωματικά στις στήλες (και ναι, ντρέπομαι και εγώ που το λέω, αλλά είναι η πρώτη φορά που τις διάβασα όλες…) Δράκε, σου βγάζω την κουκούλα και υποκλίνομαι για τους ήχους…Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ το κείμενο του ΜΑμαλούκα στα Εικαστικά και για να παινέψουμε και λίγο το σπίτι μας, η δομή στο βιβλίο (ΚΑτερίνα ξ, καλά τα έλεγε ο Ηλίας, ότι είσαι η αρχιτεκτόνισσα της στήλης…-αποδείχτηκε περίτρανα!). Αυλαία και οθόνη είχαν πολύ ενδιαφέρουσα θεματολογία, και εντάξει εννοείται ότι η αυλαία τα έσπασε όλα με τις συνεντευξούλες!

    Επίσης, από αφιερώματα τρελάθηκα με το Έκθετοι Ιδεών, μου ταίριαξε πολύ ο τρόπος προσέγγισης και η ευαισθησία (δεν καταδίκαζε κανέναν για αυτές τις επιλογές, πολύ «επαγγελματικός» τρόπος).ΚΑι το brainstorming μου άρεσε πολύ, ξεχώρισα τα κείμενα της Σίας και της Ελένης!Κορίτσια, μπράβο και πάλι μπράβο!Το ελεύθερο σου Έλενα με άγγιξε πολύ, παρόλο που είχα χιλιοδιαβάσει για την ιστορία-πολύ αληθινό και καθόλου δηθεν…
    Τέλος θα συμφωνήσω με το ΒΑγγέλη ότι είχε πιο πολιτικό χαρακτήρα, αλλά μου αρέσε ότι μέσα σε όλο αυτό κρατάμε τις αποστάσεις μας, χωρίς να ταυτιζόμαστε με κάποια θέση (βλ. ναρκωτικά).

    ΚΑι περνάω στη στήλη του Ηλία…Συγχαρητήρια και δημοσίως,now i got the meaning of χιρότα-χαχα!Αστείο, έξυπνο, αλληγορικό, πλήρες…όλα!ΚΑι προτείνω πάλι για αποσπασματικά: «Κι αν πρέπει να φτάσεις στο βυθό για να τιναχτείς στον αφρό,εγώ βουλιάζω στην άμμο»Κόλλησα…

    Υ.Γ. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω αυτό που μου είπε ο Θανάσης, πού βρίσκεται μέσα στο κείμενο( ή εγώ είμαι πολύ ζώον, ή ο ΘΑνάσης για μια ακόμα φορά μου πε βλακείες…)
    Αυτά!BEsitos!

  5. Ο/Η Helena!!! λέει:

    1)Κατερινιώ μου δεν έχω λόγια για τις ΓΡΑΦΕΣ!! Πρώτη φορά περνάω τόσο καλά με μια στήλη-ίσως να φταίει και το θέμα για την τόση έμπνευση, αλλά ήταν το κάτι άλλο!!!Πολλά πολλά μπράβο σε σενα και όλη την ομάδα…!!!

    2)Και ένα δεύτερο μπράβο στο Θανάση και στα παιδιά του για την ΟΘΟΝΗ, που συνήθως δε διαβάζω με τόση προσοχή αλλά αυτή τη φορά την ξεκοκκάλισα…:-)

    3)Τρίτο μπράβο στον Ηλία που εγκαινίασε και τη στηλη-στύλοι…
    Χμμμμ αυτό το περιστέρι μου θυμίζει κάτι από παρελθόν…. άλλά δε θυμάμαι τι γαμώτο… Μου’ρχονται στο μυαλό (brainstorming!) λέξεις και εικόνες όπως περιστέρι-γέρος-πλατεία-άγαλμα-χορός αλλά δεν μπορώ να τα βάλω σε τάξη χωρο-χρονική…. και το χειρότερο: περνάω την ύστατη φάση βαρεμάρας και δεν έχω διάθεση να κοιτάξω το αρχείο μου…!!!Ελπίζω να ισχύει τίποτα απ’αυτά, αλλιώς θα είναι τα καμπανάκια που χτυπάνε και λένε πως δεν είμαι καλά…!Ας τελειώσει η εξεταστική επιτέλους…

    Είμαι τόσο περήφανη γι’αυτό το τεύχος…! Σας αγαπάω όλους πάρα πολύ!!κλαψ-σνιφ(δεν είναι τίποτα- απ’το διάβασμα…! )
    kisses

  6. Ο/Η Κατερίνα (ξ) λέει:

    Έπρεπε να διαβάζω ιστορία. Αλλά έπηξα και βρήκα την καταλληλότερη ευκαιρία να διαβάσω το τεύχος.

    Σπάνιο για εμένα, ντρέπομαι που το λέω, αλλά το διάβασα όλο όλο. Διάβασα ακόμα και όλες τις διαφημίσεις! Μου άρεσε πολύ, και θέλω να δηλώσω κι εγώ τον ενθουσιασμό μου για (σχεδόν……..) (ενταξει πλάκα κάνω.) όλες τις διαφημίσεις. Κάθε φορά που μιλούσα με τον Θανάση υπήρχε και καινούρια διαφήμιση! Είχα πάθει σοκ, νόμιζα ότι ήταν στα ψέματα! Πλέον δηλαδή δεν χρειάζεται να ντρεπόμαι όταν δείχνω τεύχος, και να υποβάλομαι στην ερώτηση «καλά, οι διαφημίσεις που είναι;» (αστείο). Και η διαφήμιση με Αλέξανδρο μεγάλο σουξέ, σε όλα τα φρι πρες. Την είδα και ολοσέλιδη, ή σε άθενς βόις ή σε λίφο!

    Θέλω επίσης να δηλώσω αρέσκεια και μπράβο και ενθουσιασμό για το αφιέρωμα στα ναρκωτικά. Γενικά με εκνευρίζουν θέματα-ταινίες-μουσική-κείμενα που μιλάνε για ναρκωτικά και «ναι στην αποποινικοποίηση» και γενικά μια στάση υπέρ των ναρκωτικών και των ουσιών και του λάιφστάιλ που τα συνοδεύει. Με εκνευρίζουν, επειδή τα ναρκωτικά δεν είναι κάτι το «γαμάτο» και το «ιν» και το «οκέι να το κάνεις», «αβλαβές», «παρεξηγημένο», «επιλογή του καθενός». Τέλοσπάντων, θέλω να πω, μου άρεσε πολύ το πως είχε πιαστεί το θέμα, και το πως πράγματι αναδείχτηκαν τα ναρκωτικά σε αυτό που (είχα μια ιδέα ότι) είναι. Όλος αυτός ο «μηχανισμός», που ουσιαστικά ελέγχει ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας, και το πρεζάκι, ο χρήστης, δεν είναι παρά ένα πιόνι, ένα θύμα, που θα πάει φυλακή στη θέση άλλων. Αυτό.
    Τα βίντεο γκέιμς τα ένιωσα σαν μια ανάσα ευθυμίας, και οι έκθετοι ιδεών (ένα μπράβο για τον τίτλο!) πολύ ενδιαφέρον, μου άρεσε και το ληντ-ιν, ταυτίστηκα αρκετά! Και τα δύο ελεύθερα μου άρεσαν πολύ. Τρομερό το θέμα της Έλενας, δηλαδή, πάλι μπράβο. Οι στήλες όλες μου άρεσαν, η θεματολογία πολύ ενδιαφέρουσα, δεν σε άφηνε να γυρίσεις σελίδα αν δεν τα διαβάσεις όλα. Και φυσικά, η στήλη του Ηλία, η στήλη του Ηλία και νο φέρδερ κόμεντ, μόνο ένα χαρτομάντηλο για το περιστέρι.

    υγ1: τα χαρτιά! έπαθα ένα ψιλοσοκ, αρνητικό. Ξεμείνανε από 80mg ιλουστρέ και είπαν «δε βαριέσαι;»; (αστειάκι)
    υγ2:Και το εξώφυλλο ναι, μου άρεσε. Αν και προτιμούσα το σλόγκαν με τα μαλάκια…. : Ρ
    υγ3: θα πω «κι εγώ το ίδιο» στον α.χ.χ. για αυλαία

  7. Ο/Η V for Vangelis λέει:

    Να πω λοιπόν κι εγώ την άποψη μου για το τεύχος… Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πολύ περισσότερο από το τσουτσούνι από πολλές απόψεις:
    1. Από πλευράς διαφημίσεων! Μπράβο σε όσους δούλεψαν για αυτό το αποτέλεσμα, ειλικρινά γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να βρεθουν διαφημίσεις γι’ αυτό και ήθελα πρώτα πρώτα να αναφερθω σε αυτό το κομμάτι. Επιπλέον ήταν και πολύ ωραίες αισθητικά αυτή τη φορά, πιστευω ότι της πρωτοπορίας έπρεπε να γίνει εξώφυλλο (με μίνεν ράτα και Άλεξ να δίνουν ρεσιτάλ). Είναι ουσιαστικά (όσο και να μην μου αρέσει αυτό) ο αιμοδότης του περιοδικού οι διαφημίσεις, οπότε χωρίς την καλή δουλειά του διαφημιστικού τμήματος νομίζω ότι τώρα δεν θα κάναμε καν αυτή τη συζήτηση, μιας και δεν θα υπήρχε τεύχος. Ειλικρινά μπράβο!
    2. Από πλευράς θεματολογίας! Με άγγιξαν πολύ περισσότερο τα θέματα αυτού του τεύχους από ότι του προηγούμενου. Ειδικά οι Γραφές, τα Εικαστικά και η Αυλαία πιστεύω πώς είναι πολύ δύσκολο να γίνουν καλύτερες. Και το κείμενο του Ηλία πραγματικά απολαυστικό με πανέξυπνο τίτλο. Και τέλος μου άρεσε το ότι όλα τα θέματα ήταν πιο πολιτικά από τις προηγούμενες φορές και πιο προβληματισμένα. Άντε και στο επόμενο να γράψουμε για τις ιδεολογικές διαφορές Μπακούνιν-Μαρξ
    3.Εικαστικά-Γραφιστικά! Μόνο το εξώφυλλο πιστεύω ότι είναι κατώτερο από αυτό του τσουτσούνι αν και το μότο το βρηκα πολύ έξυπνο και πιο πρωτότυπο από το disco tsoutsouni. Αλλά και μέσα ειδικά το Brainstorming και τα Video-games μου άρεσαν πολύ όπως στήθηκαν.
    Αλλά επειδή τίποτα δεν είναι τέλειο, αναφέρω οτι:
    1. Το μέγεθος παίζει ρόλο! Ήταν αρκετά περίεργη η αίσθηση των 32 σελίδων και όντως και εμένα μου φαίνεται ότι το χαρτί ήταν πιο λεπτό από τις άλλες φορές. Ελπίζω να μην αναγκαστούμε να καταφύγουμε πάλι στη λύση της περικοπής σελίδων.
    2. Δεν έχει
    3. Αυτά!

    Αντε και εις ανώτερα!

  8. Ο/Η nadiakt λέει:

    A! Hlia, teleios titlos!polu kalo keimeno me pollous daidalwdeis suneirmous!xathila wle liaxoula!

  9. Ο/Η nadiakt λέει:

    *emena de me enthousiazei to ekswfullo!to vriskw apla ikanopoihtiko. Fusika kai den einai aparaithto na einai panta toooso fantaze opws to tsoutsouni alla oi ekdoxes pou eixan akoustei sigoura mou aresan perissotero!!
    *OSO gia to eswteriko mou aresan para polu ooooooooola!!kai aisthika htan pio petuxhmeno auth th fora me mono atairiato kata th gnwmh to zhteitai dipla apo to teleiwma twn video games kai to provato ston wmo tou alex (pou den apoxwrizetai pote to poimnio tou)! ola ta themata einai para polu ups kai dixws endy!
    *den eixa diavasei katholou ta panepisthmiaka stis diorthwseis kai me enthousiasan auth th fora!
    *spoudaia h parousiash ths elenas!Me tarakounhses polu giati polles fores ksexniemai kai koroideuomai!tnks

  10. Ο/Η Helena!!! λέει:

    Γυρίζω 12 και κάτι το βράδυ από ΦΑΚΕΛΩΜΑ και το τονίζω για όσους το ξέχασαν και άφησαν 4-5-6-3-6-2(με αυτή τη σειρά αφίξεων-αποχωρήσεων) κοριτσάκια να βγάλουν τόοοοση πολλή δουλειά μόνα τους!!!
    –Εισαγωγή με ολίγη γκρίνια για να περάσουμε στα καλά….!!–

    Σήμερα βολτάριζα στην Αθήνα με ένα τεύχος,από αυτά που τα χαρακτηρίζω διαμαντάκια, ανά χείρας! Ένα τεύχος γεμάτο, πλούσιο σε ιδέες, πλημμυρισμένο από φαντασία, μεράκι και συναισθήματα που χώρεσαν στις 32 μόλις σελίδες του και το έκαναν να φαίνεται ‘πολύ μεγάλο’!!

    Το εξώφυλλο προσωπικά δε μου άρεσε… Λίγο άνοστο, λίγο άγευστο μου φάνηκε….Ίσως γιατί περίμενα το τάβλι ή την τσόχα που είχαμε σκεφτεί στην αρχή ή γιατί με είχε προιδεάσει ο Βαγγέλης για ένα ασημί-μεταλλικό εξώφυλλο που γαμάει, και αντ’αυτού βρήκα ένα ξεθωριασμένο γκρι, ή αλλιώς βρώμικο λευκό… Αλλά μου άρεσε η επιλογή της γραμματοσειράς, που έμοιαζε με τίτλο ελλήνικής ταινίας! Σκεφτείτε: Η ΚΛΑΚ-ΦΙΛΜ παρουσιάζει την ταινία «Ντόρτια και ντέρτια», με το παιδί του λαού…κλπ!! 🙂
    Επίσης μου φάνηκε ότι ήταν κάπως πιο λεπτά τα φύλλα, κάπως διαφορετικό το χαρτί, πιο φτηνό, μπορεί να΄ναι και ιδέα μου, αλλά σαν γνήσια Παρθένος, που ψυρρίζει το κάθετί, δεν μπορώ να μην το αναφέρω…!

    Αυτά τα μόνα που δεν μου άρεσαν και πλάκα-πλάκα είναι τελείως ασήμαντα, γιατί όλα τα υπόλοιπα μου άρεσαν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ!!! Και τα αφιερώματα τα σπάνε (οι ΠΑΝ φέτος έχουν κάνει μεγάλα άλματα-για να παινέψουμε και λίγο το σπιτικό μας-
    πες κάτι ρε Βαγγέλη για την ομάδα σου που σου είναι τόσο πιστή, συνεπής και αφοσιωμένη και σε βγάζει ασπροπρόσωπο!!!) και οι διαφημίσεις και οι στήλες, που ίσως άλλες φορές δεν είχα προσέξει τη δουλειά τους! Τα Εικαστικά ας πούμε ήταν απίστευτη έκπληξη…Νέος αέρας, φρέσκο υλικό..Σαν περιήγηση πολιτισμική στην καρδιά της πόλης!Πολλά μπράβο στα παιδιά!!

    Α α α! Και οι Γραφές μου αρέσουν-μου τράβηξαν πολύ το ενδιαφέρον-βλέπω κρυμμένα μαγικά κολπάκια εδώ κι εκεί στην παρουσίαση(λες να φταίει το θέμα??)Δεν πρόλαβα να τις διαβάσω ακόμα, αλλά είναι το πρώτο που θα κάνω μόλις εγκαταλείψω τον μάταιο τούτο-(ηλεκτρονικό)-κόσμο!!!;-P

    Για την Αυλαία μας θα κάνω ξεχωριστή μνεία, καθότι η καλή δουλειά οφείλεται κατά βάση και στο συντονιστή-καθοδηγητή-υποστηρικτή μας Αλέξανδρο Χαντζή που προσέχει τα μέλη του και φροντίζει πάντα οι συναντήσεις για τη στήλη να έχουν κάτι το ξεχωριστό!! Για τη διαφήμιση της τελευταίας σελίδας, δεν έχω λόγια!!Μπράβο-Συγχαρητήρια!!! Σκέφτομαι να την κρεμάσω σε ένα καδράκι στο δωμάτιό μου, στον κίτρινο τοίχο, να κάνει και αντίθεση!!χαχαχα

    Α, ελεύθερα δεν έχω διαβάσει ακόμα, ή αν είχα στο παρελθόν, τώρα τα έχω ξεχάσει, οπότε ας με συγχωρήσουν οι συνάδελφοι φίλοι μου, που δεν είπα τπτ…

    Άντε βρε Άλεξ με παρέσυρες και άρχισα να γράφω κατεβατά πάλι, έκθεση ιδεών……..
    Μπράβο μας και πάλι μπράβο!!!Να συνεχίσουμε έτσι, με κέφι, όρεξη και τρέλα!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

