Λευτεριά

Posted: Μαρτίου 1, 2008 in Χωρίς κατηγορία

Λευτεριά στους 7

Σχόλια
  1. Ο/Η Helena!!! λέει:

    Πολιτικό μπλογκ του Σωτήρη Κούκιου λέει…….Μάλλον υπάρχει!!!!!χαχαχα
    Πανογιάννη, λίγο ετεροχρονισμένα δεν εθίστικες σ’αυτό το άτιμο πραγματάκι που λέγεται καλειδοσκοπιακο μπλογκ???Έχασες τις ένδοξες φθινοπωρινές δόξες του…!!!
    Δεν πειράζει……
    Μη ντυθείς παουερ ρειντζερ- η αλλη επιλογη μ αρεσε περισσοτερο! Θα σου πηγαίνει κιόλας!!!!!!!!!

  2. Ο/Η Απτζον λέει:

    Άσχετο 1

    Ο Σωτήρης Κούκιος, είναι υπαρκτό πρόσωπο
    ή η νέα εκδοχή blogικών περσόνων, βλέπε
    Άντα Φτής και Σουζάννα?

    Αν είναι, το Σωτήρης δεν μ αρέσει, να τ αλλάξει.
    Το Κούκιος κάτι λέει.

    Ασχετο 2

    Δεν βρήκα ρόζ πάουερ ρειντζερ μαλλον θα ντυθώ κόκκινος.

  3. Ο/Η ilias λέει:

    Το κοκτέηλ;

    Πάλι για κείνη συζητάω
    τα βράδια τραγουδάω
    τραγούδια που΄χε αγαπήσει
    Πάλι κι απόψε δεν κοιμάμαι
    τις πράξεις μου φοβάμαι
    κι εκείνη τώρα μ΄έχει αφήσει

    Κι έχω πονέσει γι΄αυτήν
    έχω πονέσει γι΄αυτήν
    Κι έχω πονέσει γι΄αυτήν όλα τα δίνω
    έχω πονέσει γι΄αυτήν και δεν το κρύβω
    έχω πονέσει γι΄αυτήν και είμαι λιώμα
    έχω χαρίσει καρδιά ψυχή και σώμα

    Πάλι χαράματα πονάω
    απ΄τον Θεό ζητάω
    μεσ΄τη ζωή της να με βάλει
    Πάλι λυγίζω στην αγάπη
    μ΄αυτό το μονοπάτι
    δεν ξέρω τώρα που θα βγάλει

    Κι έχω πονέσει γι΄αυτήν όλα τα δίνω
    έχω πονέσει γι΄αυτήν και δεν το κρύβω
    έχω πονέσει γι΄αυτήν και είμαι λιώμα
    έχω χαρίσει καρδιά ψυχή και σώμα

    Πάλι για κείνη συζητάω
    τα βράδια τραγουδάω
    τραγούδια που΄χε αγαπήσει

  4. Ο/Η Απτζον λέει:

    Λευτεριά στο κοσμοπόλιταν

  5. Ο/Η ilias λέει:

    Λευτεριά στον κοσμοπολίτη Α.Χ.

  6. Ο/Η Cleo λέει:

    οί οι οι συντρόφια!Απο την ασχετοσύνη μου αντί για ΚΠΔ, έγραψα ΠΚΔ.{νομικάριο, ξενέρωτο αστειάκι (ΚΠΔ= Κώδικας ΠΟινικής Δικονομίας)}ΚΑι τώρα που το ξανασκέφτομια,ανταλάσσω ΠΑνογιάννη με λευτεριά στους υπόλοιπους 6…σκεφτείτε το…Δεν είναι κακό, δεν είναι καθόλου κακό…

  7. Ο/Η polymnia λέει:

    Είμαστε αθώοι!!
    Όλα είναι κατασευασμένα!!
    (και το αγαπημένο μου): ΜΑΣ ΠΑΓΙΔΕΥΣΑΝ!!!

  8. Ο/Η Cleo λέει:

    Η κράτηση είναι μόνο προσωρινή…Φοβούνται μην διατελέσουμε εκ νέου τα εγκλήματα για τα οποία μας κατηγορούν….(Α282 ΠΚΔ) Μετά θα δείξει. Της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες.Κουράγιο συντρόφιαααααααααααααααααααααααααααααα

  9. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    λεφτ(ερι)α στους 7!

  10. Ο/Η Sia λέει:

    Το πάθος για τη λευτεριά είναι δυνατότερο απ’όλα τα κελιά…

  11. Ο/Η tokaleidoskopio λέει:

    OI 7 ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΡΑΧΩΒΗΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ. ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ (ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΚΑΛΕΙΔΟΚΣΟΠΙΟ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΧΩΡΩΝ ΕΝΤΟΣ ΑΣΥΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΕ ΠΑΡΤΥ) ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ.
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ
    Μ.Γ.Δ.

  12. Ο/Η Sotiris Koukios λέει:

    Συνέχιση της νομικής μας λατρείας για τα ιστολόγια στο bloggaki mou. Τοποθετηθείτε

  13. Ο/Η Helena!!! λέει:

    Τι έγινε ρε παιδιά ???

  14. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Θάνατος στους 7!

Σχολιάστε

