5+5

Posted: Απρίλιος 14, 2008 in Τουρλού

5 πράγματα που έμαθα την προηγούμενη βδομάδα

  1. Ο χαλβάς Φαρσάλων είναι ωραίος! (Είναι «βαρύς» βέβαια αλλά ωραίος)
  2. Στις συνεντεύξεις για δουλειά δεν σε τρώνε! (Θλιβερή διαπίστωση καθώς ήταν το τελευταίο μου επιχείρημα για να τις αποφεύγω!)
  3. Η καταμέτρηση στις φοιτητικές εκλογές διαρκεί τόσες ώρες γιατί προχωράει με ρυθμούς χελώνας. (Μία ψήφος, 15.000 συνθήματα! Άλλη μία ψήφος, άλλα 15.000 συνθήματα!)
  4. Στις 13 Απριλίου γεννήθηκε ο Σούπερμαν! (ΠΡΟΣΟΧΗ: καμία φορά φοράει τα γυαλιά του και κάνει τον Clark Kent!)
  5. Η «Κατσαρίδα» είναι υπερθεατρικό και υπεργαμάει!! (Πάλι καλά που έκλεισαν άλλοι τα εισιτήρια…εγώ ακόμα θα πήγαινα!)

Και 5 πράγματα που τα ήξερα ήδη αλλά τα ξαναδιαπίστωσα

  1. Δεν μ’ αρέσει η γεύση του ούζου αλλά παρ’όλα αυτά το κατεβάζω σα νερό! (για την παρέα…)
  2. Κάποια στιγμή θα πιάσω δουλειά! (Oh my GOD!)
  3. Δίνω πολύ σημασία σε πράγματα που δεν θα έπρεπε! (και ενώ το ξέρω συνεχίζω σαν μαλάκας και το κάνω!)
  4. Ο χρόνος περνάει τόοοοοσο γρήγορα! (και γω όλο λέω «αύριο…»)
  5. Το “I got you babe” από Sonny & Cher είναι κομματάρα! (εντάξει αγαπάμε και εκτέλεση UB40 αλλά λίγο λιγότερο)

Π.Σ.

Σχόλια
  1. Ο/Η Κατερίνα (ξ) λέει:

    Πολύμνια τσάμπα είσοδος και κέρασμα μεγάλο Σάββατο. Λες Πολύμνια και μπαίνεις (πόσο κουλ μπορεί να είναι αυτό;;;). Έλα να με κάνεις παρεαααααα………. (περεα περεα)

  2. Ο/Η polymnia λέει:

    Αγάπες σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!
    Θα προσπαθήσω να μην δίνω σημασία σε βλακείες, θα ακούω τα πουλάκια τσίου τσίου και μετά από τόοοοοση πίεση θα αναγκαστώ να ΜΗΝ πιάσω και δουλειά!!!

    Υ.Γ.1) Οι ηθοποιοί στην Κατσαρίδα είναι τούμπανα!
    Υ.Γ.2) Πανογιάννη συμφωνώ απόλυτα αλλά δεν μας λες ποια 5…
    Υ.Γ.3) Εγώ θα κάνω Πάσχα στον εξωτικό Βύρωνα!

  3. Ο/Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ. λέει:

    Τσίου τσίου τα πουλάκια!!!

    Κατερίνα η «φεύγω για τη μαγευτική σκύδρα…»

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ!

  4. Ο/Η Απτζον λέει:

    Καλλιο πεντε και στο χερι, παρα δεκα και καρτερι

  5. Ο/Η Sia λέει:

    Ήθελα να το σημειώσω και αυτό εξ αρχής αλλά φοβήθηκα την κατακραυγή…..
    Είναι αλήθεια ,λοιπόν,ότι είναι ποοολύ ωραιοι.
    Εγώ προτιμώ αυτόν με το ξυρισμένο κεφάλι παντως…

  6. Ο/Η Κατερίνα (ξ) λέει:

    Εγώ έχω ακούσει ότι οι πρωταγωνιστές είναι μεγάλοι κούκλοι… Για το ταλέντο δεν έχω συζητήσει ακόμα…

  7. Ο/Η Sia λέει:

    Na πάτε ΟΟΟΟΛΟΙ στην »Κατσαρίδα» αμέσως.Οι πρωταγωνιστές είναι μεγάλα ταλέντα και θα σας φτιάξει η διάθεση στο πι και φι!!!
    Μη το χάσει κανείς!

  8. Ο/Η Cleo λέει:

    ΝΑι, ναι, το έπισα Χαριποτερική groupie μου εσύ! Γιατί να μην είχαμε 2 κομμάτια καθρέφτη να σου έκλεινα συνομωτικά το μάτι τώρα ??? Ξέρεις εσύ…
    Και λίγο σχετικά με το ποστ, τώρα θέλω και εγώ να πάω στην κατσαρίδα, μου άναψες την περιέργεια!!!

    Η ΠΟλύμνια όταν πάει στις συνεντεύξεις για δουλειά γίνεται ένας άλλος άνθρωπος. Δένει τα μαλλιά της αυστηρό κότσο, φοράει κοκκάλινα γυαλιά, κοστούμι και γόβα με μύτη και κρατάει στα χέρια έναν φάκελο (με καλειδοσκόπια ή μαγαζιά για nightlife μέσα) για πιο σοφιστικέ αποτέλεσμα…Συστήνεται ως κ. Σουλιώτη και κάνει σοβαρή χειραψία.
    Όπως δηλαδή καταλάβατε, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΜΝΙΑ!!!!
    ΠΟΛΥΜΝΙΑ, ΜΗΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!θα σε αναλάβω εγώ (μαζί με τον άνδρα μου την ΚΟυτσούκη…), εσύ πρέπeι μόνο να διαλέγεις μέρος για τις βραδινές μας εξόδους… (pas mal he???)

    Όσο για τα υπόλοιπα, μην στενοχωριέσαι, απόλαυσε την υπέροχη άνοιξη (κατερίνα Κ θα έμπαινα σε εποχιακές λεπτομέρειες, αλλά θα μας πάρουν χαμπάρι…)

    Υ.Γ.Η άνοιξη είναι η εποχή με τις περισσότερες αυτοκτονίες.

    Τουλάχιστον ζήσε μέχρι τους James!!!

    ΤΑ φιλιά μου!!!

  9. Ο/Η Clark Kent λέει:

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΙ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
    ΑΣ ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΚΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΥΛΗΣΕΙ. Ο ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ «ΔΩΣΤΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ».ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΤ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ DAILY PLANET ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ (ΑΣΧΕΤΟ) ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ (Ξ) ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΦΗΣΑΝ ΣΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.
    ΤΕΛΟΣ, ΠΑΛΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ (Ξ) ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΡΩΤΗ ΣΤΟ ΧΑΛΒΑ ΦΑΡΣΑΛΙΝΟ (ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ, ΚΙ ΟΧΙ «ΣΤΟ ΦΑΡΣΑΛΙΝΟ ΧΑΛΒΑ») ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΟΣΤ ΜΕ ΑΣΧΕΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ!

    Υ.Γ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΙΣ LOIS LANE ΚΑΙ ΤΟΥΣ LEX LUTHOR ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ (ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ)

  10. Ο/Η Κατερίνα (ξ) λέει:

    Ουαου! Δηλαδή ο Ατανάς μπορούσε δυνητικά να ήταν εκείνος ο Σούπερμαν… (αναφορα σε ένα μεγάλο μπέρδεμα του Χάρυ Πότερ. Η Κλειώ θα με καταλάβει…)

    Κ εγώ το κάνω αυτό με την υπερβολική σημασία χωρίς λόγο. Πρέπει να είναι το σύνδρομο των κοριτσιων.. Ή του αιώνα. Ή των ανθρώπων.

    Τελευταία (δηλαδή από φέτος, που άλλαξα και σχολή) έχω αποκτήσει μια απίστευτη απάθεια. Εσύ με το δίκιο σου, έχεις αποφοιτήσει. Εγώ απλά αφήνω τον χρόνο να κυλήσει μένοντας πίσω…

Σχολιάστε

