Σημειώσεις Καταστρώματος 3 (by edmon)

Posted: Φεβρουαρίου 17, 2010 in Χωρίς κατηγορία

Μου ‘πε, μάνα, θα ‘ρχεται
και πέρασαν τα βράδια
Δέντρα φύλλα να ‘χετε
να παίρνει ο αγέρας χάδια.

Τρένο που τρέχεις γρήγορο
απ’ τον καπνό σου κέρνα
και μ’ ένα μαύρο σίδερο
τα σωθικά μου πέρνα.

Μαύρο χιόνι χιόνισε
και πείνασαν οι πόνοι
βγες καρδιά κανόνισε
να χτυπηθούμε μόνοι.

Μ’ ένα τρένο γρήγορο
την αγάπη μου έχασα
κόσμε του Άδη σύνορο
να θυμάμαι ξέχασα.

Κλείσε πόρτα κλείδωσε
κι ο Θεός ν’ ακούει
μια καρδιά που πλήγωσε
κι άλλον υπακούει.

Μ’ ένα μαύρο σύννεφο
το φεγγάρι μου έχασα
κόσμε του Άδη σύνορο
να θυμάμαι ξέχασα.

Λουλουδάκι μου άγριο
και χρυσό πουκάμισο
πώς θα πέσουμε αύριο
στου καημού την άβυσσο

Μ’ ένα μαύρο σίδερο
τον καθρέφτη μου έσπασα
κόσμε του Άδη σύνορο
να θυμάμαι ξέχασα.

Λ.Ν.

Ανακατωσάρια 2011 (3-7 Μαρτίου)

Τί λες, πάμε πιο κάτω;

Σχόλια
  1. Ο/Η edmon λέει:

    27 πάρτυ με Παπασπυρόπουλο στο Ντόλτσε. Στο καφε της περιοχής μου. Θα πάμε. Να εισαι ετοιμη να τον γνωρισεις…

  2. Ο/Η Polymnia λέει:

    Δεν με λυπάστε πια καθόλου??? Τρώω που τρώω το πικρό ψωμί της ξενιτιάς! Μου λέιπετε! Χάνω όλα τα γέλια! Χάνω το radiobubble! Χάνω όλα τα πάρτυ! Κ τώρα χάνω και πάρτυ με τον Παπασπυρόπουλο?????? Γαμώτο δλδ!!!
    Να του πείτε πως άμα θέλει να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις του έρχομαι στις 27 κ έχω μιλανέζικο αέρα (που δεν έχω αλλά δεν το ξέρει)!!

  3. Ο/Η basile λέει:

    fusika kai tha einai to partu tis 10etias! me dim pap Dj…..

  4. Ο/Η edmon λέει:

    Σάββατο, Higgs, 20 Μαρτίου, ipg, Δημήτρης Παπασπυρόπουλος, ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ.

    Σύντομα αφίσα, σποτάκι, δελτίο τύπου…

    Προλαβαίνεις να αλλάξεις τα πλάνα σου. Υπάρχει μια φήμη ότι θα είναι το πάρτυ της δεκαετίας.
    🙂

  5. Ο/Η helga λέει:

    οχι δε σε δουλευει!!αλήθεια λέει…..

  6. Ο/Η Polymnia λέει:

    έλα με δουλεύεις έτσι?????????????

  7. Ο/Η manolis λέει:

    Τι θα ανακοινωθεί σύντομα; Αφού μόλις το είπες

  8. Ο/Η edmon λέει:

    παρτυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ με dj τον παπασπυρόπουλο!!!!!!!!!
    θα ανακοινωθεί συντομα

  9. Ο/Η Polymnia λέει:

    όχι 27 έρχομαι!!! τι ειναι 20??? ενημερωστε την ξενιτιααααααααα!!!

  10. Ο/Η edmon λέει:

    20 Μαρτίου θα είσαι?

  11. Ο/Η edmon λέει:

    Πότε γυρνάς παιδάκι μου?

  12. Ο/Η Polymnia λέει:

    Τεύχος καλέεεεεεε!!! Τεύχος!!
    (τώρα…αν σας περισεύει κανενα τεκνό…)

  13. Ο/Η Polymnia λέει:

    Καλέ τεύχος καλέεεεεε!!!

    (τώρα βέβαια…άμα σας περισεύει κ κανένα τεκνό…)

  14. Ο/Η edmon λέει:

    Εσύ τί θέλεις; Τέκνο ή τεκνό; Διαθέτει και τα δύο το κατάστημα.

  15. Ο/Η Polymnia λέει:

    Νέο, νεό, τεκνό…ό,τι γουστάρετε..θέλω κι εγώωωωωωωω!!!

  16. Ο/Η helga λέει:

    άστο νεό, σαν να λέμε τεκνό! 😉

  17. Ο/Η edmon λέει:

    Όπως και τα τεύχη του Καλειδοσκοπίου! Ήρθε το νεό!

  18. Ο/Η Cia λέει:

    Τα Ανακατωσάρια, όπως και τα Χριστούγεννα πάντα έρχονται…

Σχολιάστε

