«Επιθυμώ άρα …Υπάρχω» από την Δήμητρα Κάνδια

Posted: Μαρτίου 30, 2012 in Ελεύθερα Κείμενα

Τα τελευταία βράδια συλλογίζομαι πόσο άυλη είναι η επιθυμία. Μια λεπτή φωνή που κρύβει μέσα της την επανάσταση και το πάθος , αλλά προσβάλλεται τόσο βίαια από την αρχή της πραγματικότητας. Κρύβεται στην ψυχή, γίνεται λιγμός πνιχτός και αναστεναγμός που ξεπετάγεται δειλά μέσα από μισάνοιχτα χείλη και τρεμάμενη καρδιά, όταν το μυαλό κατακλύζεται από μια σκέψη ελευθερίας. Να κυνηγήσω το «θέλω», κι ας τιμωρηθώ? Να συνεχίσω να σε επιθυμώ, κι ας πονέσω? Να μείνω κλεισμένη στα οικεία μου καλούπια, κι ας παραλύσει η ψυχή μου? Όποιος άνεμος κι αν σ’ έφερε στο διάβα μου, με ταρακούνησε εκτροχιάζοντας τόσο απρόσμενα τη λογική, παραβιάζοντας με τόσο θράσος την ηθική…θυμίζοντάς μου ότι η υπακοή στην επιθυμία δεν είναι μια στιγμή αδυναμίας αλλά ένα παιχνίδι για δυνατούς. Υπακοή και Δύναμη, πόσο αντιφατικά συνδέονται μέσα στην ίδια πρόταση, σαν να πραγματοποιείται μια εκφραστική συνουσία μπροστά στα μάτια σου. Αλλάζεις το νόημα τους κι είναι σαν να αλλάζεις  τα σεντόνια δύο εραστών… Έχω ξεχάσει σχεδόν τη φωνή σου , κι όμως ακούω τις λέξεις σου να τρυπάνε τα  αφτιά μου…δε σε ξέρω καλά κι όμως ερωτεύομαι κάθε τι που θυμάμαι απ΄το πρόσωπό σου…δεν ήσουν δικός μου ποτέ για να σε χάσω, κι όμως κάθε στιγμή μετανιώνω για όσα δεν τόλμησα να ξεστομίσω όταν είπες πως « η σιωπή μερικές φορές τα λέει όλα»…πόσο ήθελα να κεντήσω εκείνη τη σιωπή με χρώματα, με λέξεις, μουσικές…τα χρώματα της μέρας που μόλις ξημέρωνε, τις λέξεις που φωνάζουν «σε θέλω», τις μουσικές που ανάβρυζε η ανάσα μας και η καρδιά μου που έτρεμε. Μόνιμος επισκέπτης μου τα βράδια η θύμηση σου, που μεταγγίζει στα πνευμόνια μου αέρα καθάριο και ζωοδότη, που με κάνει να θέλω…να μπορώ  να λύσω τα πιο μεγάλα αινίγματα αυτού του κόσμου . Παράνομος εραστής μου η ελευθερία…θέλει θάρρος για να πετάξεις μέσα της γυμνός από φόβο και ενοχή, σαν μικρός ήρωας που ξέφυγε απ΄την αλήθεια και περιπλανιέται με τα φτερά της επιθυμίας καρφωμένα στη πλάτη, μέσα στο όνειρο και το παραμύθι αναζητώντας το φως…

Σχόλια
  1. Ο/Η Π.Μ λέει:

    Πάρα πολύ καλό!Μπράβο 🙂

Σχολιάστε

